Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av avfallsbeholdere (avfallsdunker) for plastavfall og glass-/småmetall i området som Oppdragsgiver dekker. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Renovest IKS] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall
Description
Konkurransen gjelder levering av avfallsbeholdere (avfallsdunker) for plastavfall og glass-/småmetall i området som Oppdragsgiver dekker. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2019-312374
Internal identifier
19/086
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Tromler til avfall
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afolcrnnpw
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men/og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Tromler til avfall
Additional classification
Søppelbeholdere og -bøtter
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
03.12.2019
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i kontrakten
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afolcrnnpw ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
19.11.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
90 DAY
Information about public opening
Date/time
19.11.2019 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Innkjøpskontoret AS ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Renovest IKS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Renovest IKS
Registration number
980 018 725
Postal address
Ordalsvegen 63
Town
KVITESEID
Postcode
3850
Country
Norge
Contact point
Marit Solfjeld
marit@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Innkjøpskontoret AS
Town
Gjellumlia 10a HEGGEDAL
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-312374 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
21.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.10.2019
Renovest IKS
- Referanse
- 2019-312374
- Kunngjøringsdato
- 21.10.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter