Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAvfallsbeholdere til plast og glass/småmetall
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av avfallsbeholdere (avfallsdunker) for plastavfall og glass-/småmetall i området som Oppdragsgiver dekker. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Renovest IKS] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall

Description

Konkurransen gjelder levering av avfallsbeholdere (avfallsdunker) for plastavfall og glass-/småmetall i området som Oppdragsgiver dekker. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2019-312374

Internal identifier

19/086

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Tromler til avfall

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afolcrnnpw

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Avfallsbeholdere til plast og glass/småmetall

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men/og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Tromler til avfall

Additional classification

Søppelbeholdere og -bøtter

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

03.12.2019

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Kvalifikasjonskrav som beskrevet i kontrakten

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afolcrnnpw ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

19.11.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

19.11.2019 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Innkjøpskontoret AS ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Renovest IKS ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Renovest IKS

Registration number

980 018 725

Postal address

Ordalsvegen 63

Town

KVITESEID

Postcode

3850

Country

Norge

Contact point

Marit Solfjeld

Email

marit@innkjopskontoret.no

Internet address

https://renovest.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Innkjøpskontoret AS

Town

Gjellumlia 10a HEGGEDAL

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-312374 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

21.10.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

21.10.2019

Renovest IKS

Referanse
2019-312374
Kunngjøringsdato
21.10.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter