Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert. Helse Midt-Norge RHF har 8 ambulanser i bestilling, som skal leveres i februar 2019. De elektriske bårene skal leveres når bilene har kommet til Norge, men ambulansene kan ikke ferdigstilles uten riktige festanordninger mv. fra fabrikken. Det haster derfor med en avklaring på produsent/type båre som skal benyttes i bilene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF

Description

Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert. Helse Midt-Norge RHF har 8 ambulanser i bestilling, som skal leveres i februar 2019. De elektriske bårene skal leveres når bilene har kommet til Norge, men ambulansene kan ikke ferdigstilles uten riktige festanordninger mv. fra fabrikken. Det haster derfor med en avklaring på produsent/type båre som skal benyttes i bilene.

Procedure identifier

2019-300343

Internal identifier

2018/1679

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Bårer

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF

Description

Estimert verdi på anskaffelsen er ca. kr. 2.000.000 - 8.500.000 eks. mva. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimert verdi ikke er bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse se vedlegg 2 - «Kravspesifikasjon» og vedlegg 3 - «Prisskjema».

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Bårer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Møre og Romsdal (NO0A3)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/98579824.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

25.02.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

7 MONTH

Information about public opening

Date/time

25.02.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Anita Sand

Email

ansan@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Postal address

Postb. 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Klagenemda for offentlige anskaffelser

Postal address

Postb. 439 Sentrum

Town

BERGEN

Postcode

5805

Country

Norge

Email

post@kofa.no

Telephone

+47 55597500

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-300343 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.01.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.01.2019

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2019-300343
Kunngjøringsdato
23.01.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter