2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert. Helse Midt-Norge RHF har 8 ambulanser i bestilling, som skal leveres i februar 2019. De elektriske bårene skal leveres når bilene har kommet til Norge, men ambulansene kan ikke ferdigstilles uten riktige festanordninger mv. fra fabrikken. Det haster derfor med en avklaring på produsent/type båre som skal benyttes i bilene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF
Description
Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert. Helse Midt-Norge RHF har 8 ambulanser i bestilling, som skal leveres i februar 2019. De elektriske bårene skal leveres når bilene har kommet til Norge, men ambulansene kan ikke ferdigstilles uten riktige festanordninger mv. fra fabrikken. Det haster derfor med en avklaring på produsent/type båre som skal benyttes i bilene.
Procedure identifier
2019-300343
Internal identifier
2018/1679
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Bårer
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
2018/1679 - Anskaffelse av Elektriske bårer til ambulansetjenesten HMN RHF
Description
Estimert verdi på anskaffelsen er ca. kr. 2.000.000 - 8.500.000 eks. mva. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimert verdi ikke er bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse se vedlegg 2 - «Kravspesifikasjon» og vedlegg 3 - «Prisskjema».
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Bårer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Ambulansetjenesten har behov for anskaffelse av 8 stk. elektriske bårer til nye ambulanser, med opsjon på inntil 25 stk. tilsvarende elektriske bårer i en periode på 2 år - inntil nasjonal rammeavtale er signert.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Møre og Romsdal (NO0A3)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/98579824.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
25.02.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
7 MONTH
Information about public opening
Date/time
25.02.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Anita Sand
ansan@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Postal address
Postb. 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemda for offentlige anskaffelser
Postal address
Postb. 439 Sentrum
Town
BERGEN
Postcode
5805
Country
Norge
post@kofa.no
Telephone
+47 55597500
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-300343 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.01.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.01.2019
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2019-300343
- Kunngjøringsdato
- 23.01.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter