Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse digitalt tilsyn sykehjem
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter. Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom. Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk). Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[FÆRDER KOMMUNE] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem

Description

Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter. Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom. Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk). Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.

Procedure identifier

2018-985990

Internal identifier

2018Bjønnesaasen

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Pasientovervåkningssystem

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem

Description

Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter (avdelingene Vierskjær og Lindholmen). Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom, jf vedlagte tegningsgrunnlag. Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Målet er å fremme livskvalitet og trygghet for beboerne, samt gi en effektiviserende arbeidsdag for de ansatte i kommunen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Alarmtypen må kunne tilrettelegges for den enkelte beboers behov for alarmering i henhold til funksjonsnivå og behov for trygghet. Pasientvarslingssystemet skal bygges ut med toveiskommunikasjon mellom beboer og ansatte, og ansatt til ansatt på sykehjemmet. Systemet må også kunne motta og lese GPS posisjoner, og presentere disse i samme grensesnitt som andre varsler. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Pasientovervåkningssystem

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk).

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

18.06.2018

End date

01.09.2018

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Tilbyder skal være godkjent registrert foretak. Dokumentasjon som firmattest skal fremlegges.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Firmaet skal ikke være under gjeldsforhandlinger. Godkjent siste årsregnskap med revisorsberetning skal fremlegges. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om firmaets soliditet i Proff Forvalt eller lignende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Det skal fremlegges beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.)

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/160750 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.05.2018 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

4 MONTH

Information about public opening

Date/time

15.05.2018 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Færder kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ FÆRDER KOMMUNE ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ FÆRDER KOMMUNE ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

FÆRDER KOMMUNE

Registration number

817 263 992

Postal address

Tinghaugveien 18

Town

NØTTERØY

Postcode

3140

Country

Norge

Contact point

Reidar Thoresen

Email

reidar.thoresen@faerder.kommune.no

Telephone

+47 90696966

Internet address

www.faerder.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Færder kommune

Postal address

PB 250 Borgheim

Town

Nøtterøy

Postcode

3163

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-985990 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

10.04.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

10.04.2018

FÆRDER KOMMUNE

Referanse
2018-985990
Kunngjøringsdato
10.04.2018
Estimert verdi
2 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter