Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter. Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom. Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk). Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[FÆRDER KOMMUNE] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem
Description
Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter. Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom. Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk). Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.
Procedure identifier
2018-985990
Internal identifier
2018Bjønnesaasen
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Pasientovervåkningssystem
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse digitalt tilsyn sykehjem
Description
Færder kommune skal anskaffe og implementere digitalt tilsyn i Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter (avdelingene Vierskjær og Lindholmen). Totalt innebærer dette 24 beboerrom med tilhørende fellesarealer/fellesrom, jf vedlagte tegningsgrunnlag. Oppdragsgiver skal bygge ut eksisterende pasientvarslingsanlegg med fremtidsrettet varslingsteknologi for beboere på institusjonen. Målet er å fremme livskvalitet og trygghet for beboerne, samt gi en effektiviserende arbeidsdag for de ansatte i kommunen. Digitalt tilsyn skal installeres i eksisterende bygningsmasse, og pristilbudet må inkludere nødvendig montering og implementering. Alarmtypen må kunne tilrettelegges for den enkelte beboers behov for alarmering i henhold til funksjonsnivå og behov for trygghet. Pasientvarslingssystemet skal bygges ut med toveiskommunikasjon mellom beboer og ansatte, og ansatt til ansatt på sykehjemmet. Systemet må også kunne motta og lese GPS posisjoner, og presentere disse i samme grensesnitt som andre varsler. Oppdragsgiver står fritt til å handle utstyr fra leverandørene i markedet. Det skal være åpne protokoller slik at utstyr som oppdragsgiver har eller anskaffer i fremtiden skal kunne integreres i løsningen. Herunder skal løsningen kunne integreres med oppdragsgivers elektroniske pasientjournal (EPJ). Færder benytter i dag Gerica levert av Tieto. Frist for komplett leveranse (inkludert montering og opplæring) er 01.09.2018.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Pasientovervåkningssystem
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver skal ha opsjon på tilsvarende utbygging til resterende pasientrom på Bjønnesåsen (88 stk).
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
18.06.2018
End date
01.09.2018
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være godkjent registrert foretak. Dokumentasjon som firmattest skal fremlegges.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Firmaet skal ikke være under gjeldsforhandlinger. Godkjent siste årsregnskap med revisorsberetning skal fremlegges. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om firmaets soliditet i Proff Forvalt eller lignende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Det skal fremlegges beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.)
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/160750 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.05.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
4 MONTH
Information about public opening
Date/time
15.05.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Færder kommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ FÆRDER KOMMUNE ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ FÆRDER KOMMUNE ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
FÆRDER KOMMUNE
Registration number
817 263 992
Postal address
Tinghaugveien 18
Town
NØTTERØY
Postcode
3140
Country
Norge
Contact point
Reidar Thoresen
reidar.thoresen@faerder.kommune.no
Telephone
+47 90696966
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Færder kommune
Postal address
PB 250 Borgheim
Town
Nøtterøy
Postcode
3163
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-985990 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
10.04.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
10.04.2018
FÆRDER KOMMUNE
- Referanse
- 2018-985990
- Kunngjøringsdato
- 10.04.2018
- Estimert verdi
- 2 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter