Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterByggevarer - rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Byggevarer - rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder avtale om levering av byggevarer, trelast, håndverktøy,  jernvarer, beslag- og festemateriell, malingsprodukter og utstyr- og materiell til teknisk drift. Avtalen omfatter kun kjøp av produkter og ingen håndverkertjenester i forbindelse med levering.  Avtalen skal dekke oppdragsgivers behov for nødvendig utstyr og materiell ved utførelsen av arbeider i egen regi til drift, ombygging, service- og vedlikehold, og mindre renoveringsarbeider. Anskaffelsens verdi anslåes til NOK 4.000.000,- eks mva pr år. Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for samme kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ål kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Byggevarer - rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder avtale om levering av byggevarer, trelast, håndverktøy,  jernvarer, beslag- og festemateriell, malingsprodukter og utstyr- og materiell til teknisk drift. Avtalen omfatter kun kjøp av produkter og ingen håndverkertjenester i forbindelse med levering.  Avtalen skal dekke oppdragsgivers behov for nødvendig utstyr og materiell ved utførelsen av arbeider i egen regi til drift, ombygging, service- og vedlikehold, og mindre renoveringsarbeider. Anskaffelsens verdi anslåes til NOK 4.000.000,- eks mva pr år. Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for samme kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende.

Procedure identifier

2018-984618

Internal identifier

18/36

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afoijmxpqv

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Byggevarer - rammeavtale

Description

Oppdragsgiver har rammeavtaler på elektrikertjenester, murarbeider og rørleggerarbeider. Materiell levert av entreprenør på disse avtalene, omfattes ikke av dennekonkurransen dersom ikke annet bestemmes av oppdragsgiver. Dette vil også gjelde for fremtidige konkurranser på slike tjenester. Ved enkeltprosjekt over kroner 200.000,- eks mva forbeholder oppdragsgiver seg retten til ikke å benytte denne rammeavtalen.For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon. Deltilbud og alternative tilbud Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men finner det ikke hensiktsmessig.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

Additional classification

Trevirke

Additional classification

Tømmer

Additional classification

Bygningsmaterialer

Additional classification

Byggematerialer

Additional classification

Betong

Additional classification

Diverse konstruksjonsmateriell

Additional classification

Diverse konstruksjonsmateriell i tre

Additional classification

Andre diverse konstruksjonsmateriell

Additional classification

Varer og artikler brukt i konstruksjon

Additional classification

Verktøy

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oppdragsgiver er Nes, Gol, Hemsedal, Ål og Hol kommune.

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.08.2018

End date

31.07.2020

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afoijmxpqv&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

23.05.2018 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

71 DAY

Information about public opening

Date/time

23.05.2018 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Innkjøpskontoret AS ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Ål kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ål kommune

Registration number

864 952 992

Postal address

Torget 1

Town

Ål

Postcode

3570

Country

Norge

Contact point

Therese Nguyen

Email

therese@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Innkjøpskontoret AS

Town

Gjellumlia 10a HEGGEDAL

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-984618 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

17.04.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

17.04.2018

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter