Advokattjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet. Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Advokattjenester
Description
Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet. Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker.
Procedure identifier
2018-898625
Internal identifier
18/24
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Juridiske tjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afvramzwyk
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Advokattjenester
Description
Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet. Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker. Det vil ikke være mulig å garantere omfanget for kjøp av advokattjenester i kontraktsperioden, da dette i stor grad vil være påvirket av etterspørselen etter oppdragsgivers tjenester, utviklingen i eksisterende portefølje og den interne organiseringen av juridiske tjenester. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gå utenom rammeavtalen dersom Oppdragsgiver finner det hensiktsmessig ift. kapasitet/spisskompetanse/egnethet. Likeledes dersom det oppstår problemstillinger knyttet til interessekonflikter m.m. For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon. Deltilbud og alternative tilbud Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Juridiske tjenester
Additional classification
Juridisk rådgivning og representasjon
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
21.08.2018
End date
20.08.2020
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afvramzwyk&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
23.04.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT
Registration number
974 760 908
Postal address
Støperigata 1
Town
OSLO
Postcode
0250
Country
Norge
Contact point
Therese Nguyen
therese@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-898625 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.03.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.03.2018
GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT
- Referanse
- 2018-898625
- Kunngjøringsdato
- 19.03.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter