Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAdvokattjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Advokattjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet.  Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Advokattjenester

Description

Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet.  Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker.

Procedure identifier

2018-898625

Internal identifier

18/24

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Juridiske tjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afvramzwyk

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Advokattjenester

Description

Anskaffelsens formål og omfang Rammeavtalen for levering av advokattjenester skal være et supplement til Oppdragsgivers interne advokatkontor som for tiden teller 13 advokater/jurister. Leverandøren(e) skal være Oppdragsgivers hovedadvokatforbindelse og primært betjene hele det angitte anskaffelsesbehovet.  Tilbyderen må kunne gi juridiske råd innen de angitte rettsområder som følger av Oppdragsgivers virksomhet, i tillegg til rådgivning om fortolkning av norsk og utenlandsk lovgivning, samt kunne gi råd om håndteringen av regelverket i konkrete saker. Det vil ikke være mulig å garantere omfanget for kjøp av advokattjenester i kontraktsperioden, da dette i stor grad vil være påvirket av etterspørselen etter oppdragsgivers tjenester, utviklingen i eksisterende portefølje og den interne organiseringen av  juridiske tjenester. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gå utenom rammeavtalen dersom Oppdragsgiver finner det hensiktsmessig ift. kapasitet/spisskompetanse/egnethet. Likeledes dersom det oppstår problemstillinger knyttet til interessekonflikter m.m. For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon. Deltilbud og alternative tilbud Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Juridiske tjenester

Additional classification

Juridisk rådgivning og representasjon

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

21.08.2018

End date

20.08.2020

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afvramzwyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

23.04.2018 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT

Registration number

974 760 908

Postal address

Støperigata 1

Town

OSLO

Postcode

0250

Country

Norge

Contact point

Therese Nguyen

Email

therese@innkjopskontoret.no

Internet address

http://www.giek.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-898625 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

19.03.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

19.03.2018

GARANTIINSTITUTTET FOR EKSPORTKREDITT

Referanse
2018-898625
Kunngjøringsdato
19.03.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter