Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelsen har nylig vært utlyst (ID: 160817), men måtte dessverre avlyses grunnet mangel på konkurranse. Den lyses derfor ut på nytt. Bydel Grorud har behov for et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bydel Grorud, Oslo kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker

Description

Anskaffelsen har nylig vært utlyst (ID: 160817), men måtte dessverre avlyses grunnet mangel på konkurranse. Den lyses derfor ut på nytt. Bydel Grorud har behov for et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.

Procedure identifier

2018-791384

Internal identifier

201800123

Type of procedure

Restricted

Main features of the procedure

Konkurransen vil gjennomføres i to trinn, hvor første trinn er kvalifikasjon av leverandører. Deretter sendes konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon med sensitive opplysninger ut til de leverandørene som er vurdert som kvalifisert.

2.1.1 Purpose

Main classification

Helse- og sosial tjenesteyting

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

13 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Avtalens varighet er i utgangspunktet 1 år, men med en ensidig rett for oppdragsgiver til å forlenge i ytterligere 2 år (+1+1). Maksimal kontraktslengde er derfor totalt 3 år. www.lovdata.no

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker

Description

Kjøp av et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.

5.1.1 Purpose

Main classification

Helse- og sosial tjenesteyting

Additional classification

Omsorgstjenester utenfor institusjoner

Additional classification

Helse- og sosial tjenesteyting

Additional classification

Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell

Additional classification

Sosialomsorg med innkvartering

Additional classification

Sosialomsorg uten innkvartering

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo og omegn

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

13 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Tilbudene skal inneholde mulighet for å kjøpe opptil 10 ekstra døgn per år, for å kunne tilby 100 % avlastning noen uker under sommerferie, eller ved andre særskilte begivenheter.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Other

Description

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov av 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. april 2016 nr. 974 (FOA) del IV, samt de bestemmelser som fremgår av kvalifikasjonsgrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som en to-trinns prosess med forhandling. En to-trinns prosess innebærer at konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon kun sendes til et mindre antall, dvs. prekvalifiserte leverandører. Kvalifikasjonskravene fremgår av vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

Use of this criterion

Used

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/161424 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

29.05.2018 10:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

29.05.2018 10:00:00+02:00

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Bydel Grorud ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Bydel Grorud, Oslo kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Bydel Grorud, Oslo kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bydel Grorud, Oslo kommune

Registration number

974 778 866

Postal address

Ammerudveien 22

Town

Oslo

Postcode

0958

Country

Norge

Contact point

Katrine Walseth

Email

katrine.walseth@bgr.oslo.kommune.no

Telephone

+47 90414710

Internet address

www.bgr.oslo.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Bydel Grorud

Postal address

Ammerudveien 22

Town

Oslo

Postcode

0958

Country

Norge

Email

postmottak@bgr.oslo.kommune.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-791384 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

17.05.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

17.05.2018

Bydel Grorud, Oslo kommune

Referanse
2018-791384
Kunngjøringsdato
17.05.2018
Estimert verdi
13 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter