Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsen har nylig vært utlyst (ID: 160817), men måtte dessverre avlyses grunnet mangel på konkurranse. Den lyses derfor ut på nytt. Bydel Grorud har behov for et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bydel Grorud, Oslo kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker
Description
Anskaffelsen har nylig vært utlyst (ID: 160817), men måtte dessverre avlyses grunnet mangel på konkurranse. Den lyses derfor ut på nytt. Bydel Grorud har behov for et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.
Procedure identifier
2018-791384
Internal identifier
201800123
Type of procedure
Restricted
Main features of the procedure
Konkurransen vil gjennomføres i to trinn, hvor første trinn er kvalifikasjon av leverandører. Deretter sendes konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon med sensitive opplysninger ut til de leverandørene som er vurdert som kvalifisert.
2.1.1 Purpose
Main classification
Helse- og sosial tjenesteyting
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
13 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Avtalens varighet er i utgangspunktet 1 år, men med en ensidig rett for oppdragsgiver til å forlenge i ytterligere 2 år (+1+1). Maksimal kontraktslengde er derfor totalt 3 år. www.lovdata.no
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av avlastningstjenester til enkeltbruker
Description
Kjøp av et egnet og kostnadseffektivt avlastningstilbud (50-79 %) med nødvendig oppfølging for en ung voksen med Prader-Willis syndrom, psykisk utviklingshemming og utfordrende adferd. Bruker har behov for tett oppfølging og kontroll av matinntak for å unngå overvekt.
5.1.1 Purpose
Main classification
Helse- og sosial tjenesteyting
Additional classification
Omsorgstjenester utenfor institusjoner
Additional classification
Helse- og sosial tjenesteyting
Additional classification
Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell
Additional classification
Sosialomsorg med innkvartering
Additional classification
Sosialomsorg uten innkvartering
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo og omegn
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
13 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Tilbudene skal inneholde mulighet for å kjøpe opptil 10 ekstra døgn per år, for å kunne tilby 100 % avlastning noen uker under sommerferie, eller ved andre særskilte begivenheter.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Other
Description
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov av 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. april 2016 nr. 974 (FOA) del IV, samt de bestemmelser som fremgår av kvalifikasjonsgrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som en to-trinns prosess med forhandling. En to-trinns prosess innebærer at konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon kun sendes til et mindre antall, dvs. prekvalifiserte leverandører. Kvalifikasjonskravene fremgår av vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.
Use of this criterion
Used
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/161424 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
29.05.2018 10:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
29.05.2018 10:00:00+02:00
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Bydel Grorud ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bydel Grorud, Oslo kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Bydel Grorud, Oslo kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bydel Grorud, Oslo kommune
Registration number
974 778 866
Postal address
Ammerudveien 22
Town
Oslo
Postcode
0958
Country
Norge
Contact point
Katrine Walseth
katrine.walseth@bgr.oslo.kommune.no
Telephone
+47 90414710
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Bydel Grorud
Postal address
Ammerudveien 22
Town
Oslo
Postcode
0958
Country
Norge
postmottak@bgr.oslo.kommune.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-791384 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
17.05.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
17.05.2018
Bydel Grorud, Oslo kommune
- Referanse
- 2018-791384
- Kunngjøringsdato
- 17.05.2018
- Estimert verdi
- 13 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter