IT utvikling/forvaltning og rådgivning
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver er godt i gang med sin digitaliseringsreise som skal bidra til å gjøre det enklere å bruke våre digitale plattformer. Brukere, både internt og eksternt, skal få bedre tilgang til våre tjenester gjennom digitale flater og oppleve kortere saksbehandlingstid uten at kvaliteten går ned. Oppdragsgivers kompetanse og nettverk både lokalt i Norge og ute i verden, skal gjøres mer tilgjengelig for våre kunder. Derfor ønsker Oppdragsgiver å effektivisere driften for å frigjøre kapasitet til verdiskapning for kunder og dermed økonomisk utvikling for Norge. Klikk her https://permalink.mercell.com/83791762.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[INNOVASJON NORGE] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Economic affairs
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
IT utvikling/forvaltning og rådgivning
Description
Oppdragsgiver er godt i gang med sin digitaliseringsreise som skal bidra til å gjøre det enklere å bruke våre digitale plattformer. Brukere, både internt og eksternt, skal få bedre tilgang til våre tjenester gjennom digitale flater og oppleve kortere saksbehandlingstid uten at kvaliteten går ned. Oppdragsgivers kompetanse og nettverk både lokalt i Norge og ute i verden, skal gjøres mer tilgjengelig for våre kunder. Derfor ønsker Oppdragsgiver å effektivisere driften for å frigjøre kapasitet til verdiskapning for kunder og dermed økonomisk utvikling for Norge. Klikk her https://permalink.mercell.com/83791762.aspx
Procedure identifier
2018-689762
Internal identifier
2018/105850
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Internettutviklingsstjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
IT utvikling/forvaltning og rådgivning
Description
Leveransen vil bestå i utvikling, support og rådgivning på de applikasjoner Oppdragsgiver har i bruk i dag, samt nye som vil komme framover. Oppdragsgiver ønsker at fremtidig leverandør skal ha kompetanse på følgende områder: · Office 365 · Dynamics 365 · Analyse Oppdragsgiver ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører. Tildeling av kontrakt innenfor rammeavtalen vil i hovedsak skje basert på tildelingskriteriene kompetanse, erfaring og tilgjengelighet for tilbudte ressurser. Oppdragsgiver trenger selvgående team som sitter i vårt miljø. Et team vil bestå av 2-6 personer, alt etter behov. Oppdragsgiver ønsker i størst mulig grad å ha konsulenter på fulltid og heller unntaksvis bestille konsulenter for kortere perioder.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Internettutviklingsstjenester
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for internett og intranett
Additional classification
Programvareutvikling
Additional classification
Utvikling av prototyper
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Systemrådgivning
Additional classification
Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
2+1+1+1
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2+1+1+1
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/83791762.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.05.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ INNOVASJON NORGE ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
INNOVASJON NORGE
Registration number
986399445
Postal address
Akersgata 13
Town
OSLO
Postcode
0158
Country
Norge
Contact point
Christine Fleischer
christine.fleischer@innovasjonnorge.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Klagenemnda for offentlige anskaffelser
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-689762 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
11.04.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
11.04.2018
INNOVASJON NORGE
- Referanse
- 2018-689762
- Kunngjøringsdato
- 11.04.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Næringsøkonomiske formål
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter