Renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter til Oslo kommunes virksomheter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Ruter AS] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Krikelig fellesråd i Oslo] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Nesodden kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter
Description
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter til Oslo kommunes virksomheter.
Procedure identifier
2018-595012
Internal identifier
201800017
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Renholds- og boningsartikler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
212 800 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter
Description
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av renholdsprodukter, papir- og plastprodukter og engangsprodukter til Oslo kommunes virksomheter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Renholds- og boningsartikler
Additional classification
Plastprodukter
Additional classification
Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
Additional classification
Papirservietter
Additional classification
Engangsprodukter til cateringvirksomhet
Additional classification
Engangsbestikk og -tallerker
Additional classification
Koster og børster og andre artikler til husrengjøring
Additional classification
Stearinlys
Additional classification
Rengjøringskluter
Additional classification
Rengjøringsmidler
Additional classification
Oppvaskmaskinprodukter
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Samkjøpsavtalen gjelder i 2 år fra kontraktsinngåelse. For avtalen gjelder opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen for ytterligere inntil 1+1 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Dersom leverandøren finner at konkurransegrunnlaget ikke gir tilstrekkelig veiledning, kan han skriftlig be om tilleggsopplysninger gjennom meldingsfunksjonen i KGV. Dersom det oppdages feil i konkurransegrunnlaget, bes det om at dette formidles skriftlig gjennom meldingsfunksjonen i KGV.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Oppdragsgiver vil vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjon: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag med stort antall leveringspunkter og lignende totalomfang. Dokumentasjon: Liste over og kort beskrivelse av de viktigste leveranser eller utførte tjenester (relevante for denne avtalen) de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Krav: Det kreves god gjennomføringsevne Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell og tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlig for produktutvikling og fagkompetanse og kunde- og logistikkoppfølging, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten Krav: Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for de ytelser som skal leveres Dokumentasjon: En beskrivelse av metoder for kvalitetssikring. Legge ved innholdsfortegnelse av kvalitetssikringssystem, samt opplyse om eventuelle sertifiseringer. Krav: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 11). Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumenasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Justification for restricting access to certain procurement documents
{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}
Information about restricted documents is available at
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=202381&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.02.2018 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
15.02.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Registration number
971 183 675
Postal address
Strømsveien 102
Town
Oslo
Postcode
0663
Country
Norge
Contact point
Åse Bjørnstad
ase.bjornstad@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Internet address
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Ruter AS
Registration number
991609407
Postal address
Dronningens gate 40
Town
Oslo
Postcode
0154
Country
Norge
Contact point
Anita Eek Vandsemb
anita.eek.vandsemb@ruter.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Krikelig fellesråd i Oslo
Registration number
976987608
Postal address
Akersbakken 32
Town
Oslo
Postcode
0172
Country
Norge
Contact point
Otto Berg
ob823@kirken.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Nesodden kommune
Registration number
944383565
Postal address
Kongleveien 2
Town
Nesoddtangen
Postcode
1452
Country
Norge
Contact point
Astrid Næss
astrid.holum.naess@nesodden.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0005
Official name
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
Postal address
Postboks 6538 Etterstad
Town
Oslo
Postcode
0606
Country
Norge
postmottak@uke.oslo.kommune.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-595012 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
15.01.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
15.01.2018
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, Ruter AS, Krikelig fellesråd i Oslo, Nesodden kommune
- Referanse
- 2018-595012
- Kunngjøringsdato
- 15.01.2018
- Estimert verdi
- 212 800 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter