Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ tilpasset nevrointervensjon. Utstyret som tilbys, skal leveres, som etterspurt, med alt nødvendig tilbehør, komplett levert, montert og klar for bruk. Klikk her https://permalink.mercell.com/88352066.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ tilpasset nevrointervensjon. Utstyret som tilbys, skal leveres, som etterspurt, med alt nødvendig tilbehør, komplett levert, montert og klar for bruk. Klikk her https://permalink.mercell.com/88352066.aspx
Procedure identifier
2018-570336
Internal identifier
2018/563
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Angiografirom
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Eventuelle studier og brosjyrer kan være utformet på norsk eller engelsk
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Description
Nevrointervensjonslaboratoriet vil være Helse Bergen sitt laboratorium for diagnostisk angiografi og endovaskulær behandling i hode - hals regionen og spinalt. Laboratoriet vil bli brukt både til elektive og øyeblikkelig hjelp prosedyre, og det vil bli utført diagnostikk og endovaskulær behandling på våkne pasienter og pasienter i narkose. Pasientgruppen er voksne og barn. Noen av pasientene vil ha potensielt livstruende akutte tilstander, slik som hjerneslag og hjerneblødning.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Angiografirom
Additional classification
Apparatur til angiografi
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell 3. Kurs for medisinsk fysiker 4. Ultralydapparat 5. Slaveskjermer 6. 2 stk Undersøkelselampe evt. med kamera
5.1.2 Place of performance
Postal address
Haukelanduniversitetssykehus
5.1.3 Estimated duration
Start date
03.12.2018
End date
30.06.2029
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/88352066.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-08-06
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
03.08.2018 23:59:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
238 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
Electronic auction
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Town
VADSØ
Country
Norge
Contact point
Njål Husøy
njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 46840121
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Town
Vadsø
Country
Norge
njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 46840121
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-570336 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
10.07.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
10.07.2018
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2018-570336
- Kunngjøringsdato
- 10.07.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter