Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterBiplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ tilpasset nevrointervensjon. Utstyret som tilbys, skal leveres, som etterspurt, med alt nødvendig tilbehør, komplett levert, montert og klar for bruk. Klikk her https://permalink.mercell.com/88352066.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF

Description

Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ tilpasset nevrointervensjon. Utstyret som tilbys, skal leveres, som etterspurt, med alt nødvendig tilbehør, komplett levert, montert og klar for bruk. Klikk her https://permalink.mercell.com/88352066.aspx

Procedure identifier

2018-570336

Internal identifier

2018/563

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Angiografirom

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Eventuelle studier og brosjyrer kan være utformet på norsk eller engelsk

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Biplan nevrointervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF

Description

Nevrointervensjonslaboratoriet vil være Helse Bergen sitt laboratorium for diagnostisk angiografi og endovaskulær behandling i hode - hals regionen og spinalt. Laboratoriet vil bli brukt både til elektive og øyeblikkelig hjelp prosedyre, og det vil bli utført diagnostikk og endovaskulær behandling på våkne pasienter og pasienter i narkose. Pasientgruppen er voksne og barn. Noen av pasientene vil ha potensielt livstruende akutte tilstander, slik som hjerneslag og hjerneblødning.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Angiografirom

Additional classification

Apparatur til angiografi

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell 3. Kurs for medisinsk fysiker 4. Ultralydapparat 5. Slaveskjermer 6. 2 stk Undersøkelselampe evt. med kamera

5.1.2 Place of performance

Postal address

Haukelanduniversitetssykehus

5.1.3 Estimated duration

Start date

03.12.2018

End date

30.06.2029

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/88352066.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2018-08-06

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.08.2018 23:59:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

238 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

Electronic auction

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Town

VADSØ

Country

Norge

Contact point

Njål Husøy

Email

njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 46840121

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Town

Vadsø

Country

Norge

Email

njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 46840121

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-570336 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

10.07.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

10.07.2018

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2018-570336
Kunngjøringsdato
10.07.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter