Rammeavtale - automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å dekke Oppdragsgivers behov for automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport, med potensiale for tilpasning og videreutvikling ut mot kunder. Anskaffelsen skal styrke og forenkle support, avlaste medarbeidere og vinne innsikt i teknologi som vil være avgjørende å ha med videre for å levere mot kundegrupper. Leverandøren skal tilby både en teknisk løsning for support/chatbot og personell som kan bistå i driftsfasenetter levering dersom Oppdragsgiver har behov for assistanse. Dette inkluderer brukerstøtte og opplæring av ansatte hos Oppdragsgiver. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/78940995.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[INNOVASJON NORGE] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Economic affairs
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport
Description
Formålet med anskaffelsen er å dekke Oppdragsgivers behov for automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport, med potensiale for tilpasning og videreutvikling ut mot kunder. Anskaffelsen skal styrke og forenkle support, avlaste medarbeidere og vinne innsikt i teknologi som vil være avgjørende å ha med videre for å levere mot kundegrupper. Leverandøren skal tilby både en teknisk løsning for support/chatbot og personell som kan bistå i driftsfasenetter levering dersom Oppdragsgiver har behov for assistanse. Dette inkluderer brukerstøtte og opplæring av ansatte hos Oppdragsgiver. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/78940995.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Procedure identifier
2018-459363
Internal identifier
2018/100309
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunikasjons- og multimediaprogramvare
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport
Description
Leveranseomfanget omfatter rådgiving, utvikling, opplæring, leveranse og teknisk drift avautomatisk selvbetjeningsløsning med kunstig intelligens, for 1 og 2 linje internsupport, tilgjengelig 24/7. Det er et krav at selvbetjeningsløsningen kankobles til bemannet kundeservice ved behov. Produktet må både ha en robust håndtering av både norsk og engelsk språkdrakt, og kunne forstå og gjennomføre dialoger som oppfattes nyttig av kunden. Data aggregert iløsningen må kunne hentes ut i maskinlesbar, standardisert form. Produktet måleveres som skytjeneste (SaaS/PaaS). Det må være mulig å programmatisk koble seg mot andre systemer via standardiserteAPIer. Produktet må også enkelt kunne integreres med tredjepartssystemer somf.eks (men ikke begrenset til): Skype, Skype for business, Microsoft Teams,Facebook Messenger, epost, web, mm. Det bør være mulighet for logging av dialoger for endring/trening av systemet. Slike mekanismer for å forbedre kundeopplevelsen må også kunne håndteres avikke-teknisk personell. Det er en fordel om tilgang til systemadministrasjon kan fødereres med Azure AD,eller at det finnes et API for å legge til og fjerne slik brukertilgang. Løsningen planlegges for videre implementering ut mot kunder, og løsningen må supporteredette. Primær målgruppe i første fase er alle ansatte i hos Oppdragsgiver.Målgruppe i neste fase er alle kunder og øvrige brukere av våre digitale tjenester, i inn- og utland. Ulike brukergrupper internt og eksternt, må anseså ha separate behov og separat innhold, og dette skillet må også gjenspeiles iløsningen. Mer informasjon om leveranseomfanget og hva som vil bli vektlagt, vil fremkomme av konkurransegrunnlaget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunikasjons- og multimediaprogramvare
Additional classification
Kommunikasjonsprogramvare
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Kommunikasjons- og multimediaprogramvare
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Kommunikasjonsprogramvare
Additional classification
Programvare for håndtering av kundekontakter
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for webserver
Additional classification
Designtjenester for nettsider (World wide web)
Additional classification
Drift- og vertstjenester for nettsider (World wide web)
Additional classification
Leverandør av applikasjonstjenester
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Systemrådgivning
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.04.2018
End date
01.04.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kan fornyes i ett + ett år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Lovlig etablert selskap
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/78940995.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
Tillatt
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
16.02.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
INNOVASJON NORGE
Registration number
986399445
Postal address
Akersgata 13
Town
OSLO
Postcode
0158
Country
Norge
Contact point
Anne-Berit Østby Urke
anne-berit.ostby.urke@innovasjonnorge.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Mercell Norge AS
Postal address
Karihaugveien 89
Town
Oslo
Postcode
1086
Country
Norge
support@mercell.com
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemda for offentlige anskaffelser
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-459363 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
10.01.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
10.01.2018
INNOVASJON NORGE
- Referanse
- 2018-459363
- Kunngjøringsdato
- 10.01.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Næringsøkonomiske formål
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter