Innleie av administrativ og teknisk byggeledelse for turistveganlegget Vøringsfossen- trappebro og kløvsti
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Statens vegvesen Vegdirektoratet (Oppdragsgiver) innbyr til konkurranse for Oppdragsgiver ønsker tilbud på innleie av administrativ byggeleder og teknisk byggeledelse for oppfølging av turistvegtiltaket Vøringsfossen – fase 2-2 med anlegg av trappebru og oppgradering av eksisterende kløvsti.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens vegvesen] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Innleie av administrativ og teknisk byggeledelse for turistveganlegget Vøringsfossen- trappebro og kløvsti
Description
Statens vegvesen Vegdirektoratet (Oppdragsgiver) innbyr til konkurranse for Oppdragsgiver ønsker tilbud på innleie av administrativ byggeleder og teknisk byggeledelse for oppfølging av turistvegtiltaket Vøringsfossen – fase 2-2 med anlegg av trappebru og oppgradering av eksisterende kløvsti.
Procedure identifier
2018-448262
Internal identifier
18/147973
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
2
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Innleie av administrativ byggeleder for turistveganlegget Vøringsfossen- trappebro og kløvsti
Description
Statens vegvesen Vegdirektoratet (Oppdragsgiver) innbyr til konkurranse for Oppdragsgiver ønsker tilbud på innleie av administrativ byggeleder og teknisk byggeledelse for oppfølging av turistvegtiltaket Vøringsfossen – fase 2-2 med anlegg av trappebru og oppgradering av eksisterende kløvsti. Det er behov for byggeledelse som administrerer, koordinerer prosesser, følger opp økonomi og følger opp selve byggearbeidene. Avtalen skal gjelde i 2 år fra kontraktsinngåelse ca. oktober 2018 til 30.september 2020. Kontrakten omfatter to ulike roller, en administrativ byggeleder og en teknisk byggeleder. Tilbydere kan inngi tilbud på en eller flere delkontrakt(er)/ rolle(r). Hver enkel delkontrakt/rolle vil bli evaluert hver for seg, basert på tildelingskriteriene som er oppgitt under krav/ kriterier i KGV
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Additional classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
Additional classification
Byggeteknisk ledelse
Additional classification
Byggeteknisk prosjektledelse
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1+1 år for fullføring av anlegget på Fossetromma med parkering, utsiktsplattformer, stier og servicebygg.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
1900-01-01
End date
30.09.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1+1 år for fullføring av anlegget på Fossetromma med parkering, utsiktsplattformer, stier og servicebygg.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig ut fra poengscore. Ved tvil eller behov vil siste tre års regnskap vurderes i tillegg.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navn, telefon og e-post til den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=216344&B=VEGVESEN ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.09.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
63 DAY
Information about public opening
Date/time
13.09.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Statens vegvesen ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens vegvesen ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens vegvesen ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Innleie av teknisk byggeleder for turistveganlegget Vøringsfossen- trappebro og kløvsti
Description
Statens vegvesen Vegdirektoratet (Oppdragsgiver) innbyr til konkurranse for Oppdragsgiver ønsker tilbud på innleie av administrativ byggeleder og teknisk byggeledelse for oppfølging av turistvegtiltaket Vøringsfossen – fase 2-2 med anlegg av trappebru og oppgradering av eksisterende kløvsti. Det er behov for byggeledelse som administrerer, koordinerer prosesser, følger opp økonomi og følger opp selve byggearbeidene. Avtalen skal gjelde i 2 år fra kontraktsinngåelse ca. oktober 2018 til 30.september 2020. Kontrakten omfatter to ulike roller, en administrativ byggeleder og en teknisk byggeleder. Tilbydere kan inngi tilbud på en eller flere delkontrakt(er)/ rolle(r). Hver enkel delkontrakt/rolle vil bli evaluert hver for seg, basert på tildelingskriteriene som er oppgitt under krav/ kriterier i KGV
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Additional classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
Additional classification
Byggeteknisk ledelse
Additional classification
Byggeteknisk prosjektledelse
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1+1 år for fullføring av anlegget på Fossetromma med parkering, utsiktsplattformer, stier og servicebygg.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
1900-01-01
End date
30.09.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1+1 år for fullføring av anlegget på Fossetromma med parkering, utsiktsplattformer, stier og servicebygg.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig ut fra poengscore. Ved tvil eller behov vil siste tre års regnskap vurderes i tillegg.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navn, telefon og e-post til den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=216344&B=VEGVESEN ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.09.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
63 DAY
Information about public opening
Date/time
13.09.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Statens vegvesen ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens vegvesen ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens vegvesen ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens vegvesen
Registration number
971 032 081
Postal address
Postboks 6706 Etterstad
Town
Oslo
Postcode
0609
Country
Norge
Contact point
Pernille Reistadbakken
pernille.reistadbakken@vegvesen.no
Telephone
+93 481264
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Statens vegvesen
Postal address
Postboks 1010
Town
Lillehammer
Postcode
2605
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-448262 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.07.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.07.2018
Statens vegvesen
- Referanse
- 2018-448262
- Kunngjøringsdato
- 14.07.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter