Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDynamisk innkjøpsordning - Kjøp av rene overskuddsmasser (sprengstein), 2018 (2)
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Aktiv
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp av rene overskuddsmasser (sprengstein), 2018 (2)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Gjennom denne kunngjøringen ønsker Oppdragsgiver å etablere en dynamisk innkjøpsordning iht. FOA §§26-4 til 26-7. Formålet med avtalen er å dekke behovet for rene overskuddsmasser. Med rene overskuddsmasser menes masser av sprengstein som ikke er forurenset. Avtalen skal også inkludere opplasting, kjøring, transport og tipping i henhold til kravspesifikasjon.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ålesund kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp av rene overskuddsmasser (sprengstein), 2018 (2)

Description

Gjennom denne kunngjøringen ønsker Oppdragsgiver å etablere en dynamisk innkjøpsordning iht. FOA §§26-4 til 26-7. Formålet med avtalen er å dekke behovet for rene overskuddsmasser. Med rene overskuddsmasser menes masser av sprengstein som ikke er forurenset. Avtalen skal også inkludere opplasting, kjøring, transport og tipping i henhold til kravspesifikasjon.

Procedure identifier

2018-398988

Internal identifier

18/8022

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Grus, sand, knuste stein og tilslagsmaterialer

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afafygejzi

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp av rene overskuddsmasser (sprengstein), 2018 (2)

Description

Gjennom denne kunngjøringen ønsker Oppdragsgiver å etablere en dynamisk innkjøpsordning iht. FOA §§26-4 til 26-7. Formålet med avtalen er å dekke behovet for rene overskuddsmasser. Med rene overskuddsmasser menes masser av sprengstein som ikke er forurenset. Avtalen skal også inkludere opplasting, kjøring, transport og tipping i henhold til kravspesifikasjon.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Grus, sand, knuste stein og tilslagsmaterialer

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Sprenging og tilhørende steinfjerning

Additional classification

Steinfjerning

Additional classification

Dumping av stein

5.1.2 Place of performance

Postal address

Ålesund

5.1.3 Estimated duration

Start date

1900-01-01

End date

20.11.2028

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

For å kvalifisere seg må leverandør oppfylle alle kvalifikasjonskrav som er satt i kvalifikasjonsgrunnlaget, inkludert ESPD-skjema. Alle leverandører som blir kvalifisert er tatt opp i ordningen, og vil bli forespurt om å delta i konkurranser ved behov.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

1) Attest for skatt og merverdiavgift 2) Kredittvurdering

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

1) Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. 2) Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Det kreves minimum at Leverandør er Kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten basert på Oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra Leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre Avtalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Meldeskjema til Fylkesmannen 2) Erfaring 3) Etiske- og sosiale krav - egenerklæring 4) Miljø

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Leverandør skal i god tid før oppstart av drift sende opplysninger om virksomheten til Fylkesmannen iht. forurensingsforskriften, § 30-11 Meldeplikt. 2) Det kreves at Leverandør eller ansatte hos Leverandør, har erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes tilsvarende leveranser av tilsvarende omfang, varighet og verdi. 3) Leverandør er iht avtalevilkårene forpliktet til å etterleve etiske og sosiale krav i egen virksomhet i henhold til vedlegg 3, samt bidra til etterlevelse hos den eller de underleverandører som medvirker til oppfyllelse av denne kontrakt. 4) For å sikre at miljørelevante krav i kontrakten blir etterlevd, kreves det at Leverandøren har tilstrekkelig relevant miljøkompetanse, styringssystemer og rutiner for kvalitetssikring av de tjenester som omfattes.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Laveste pris

Weight (decimal, exact)

100

Criterion

Type

Price

Weight (decimal, exact)

100

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afafygejzi&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.11.2028 00:00:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

1 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ KOFA ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Ålesund kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ålesund kommune

Registration number

942 953 119

Postal address

Keiser Wilhelmsgate 11

Town

Ålesund

Postcode

6003

Country

Norge

Contact point

Marthe Alnes Aarøe

Email

marthe.aaroe@alesund.kommune.no

Telephone

+47 70162041

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

KOFA

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-398988 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

22.11.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

22.11.2018

Ålesund kommune

Kvalifikasjonsfrist:

20.11.2028

Referanse
2018-398988
Kunngjøringsdato
22.11.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter