Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterEtablering av dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen Systemutvikling BI-Datavarehus
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Utgått
Kunngjort i EØS

Etablering av dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen Systemutvikling BI-Datavarehus

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

• Design, utvikling og konfigurasjon av eksisterende og nye plattformer inklusiv (stjerne)modellering • Analyse og rapportering • ETL-kompetanse (Extract, Transform and Load) • Big Data • DataVault • Analytics R, Python, SPSS, Power BI, MS Reporting services, • T-SQL • PowerShell • Maskinlæring Leverandører skal kort dokumentere hvilke opplistede fagområder de innehar kompetanse på.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Norsk Helsenett SF] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Etablering av dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen Systemutvikling BI-Datavarehus

Description

• Design, utvikling og konfigurasjon av eksisterende og nye plattformer inklusiv (stjerne)modellering • Analyse og rapportering • ETL-kompetanse (Extract, Transform and Load) • Big Data • DataVault • Analytics R, Python, SPSS, Power BI, MS Reporting services, • T-SQL • PowerShell • Maskinlæring Leverandører skal kort dokumentere hvilke opplistede fagområder de innehar kompetanse på.

Procedure identifier

2018-372961

Internal identifier

18/07895

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

70 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Link til dynamisk innkjøpsordning: https://tendsign.no/public/list_public_publications.aspx?FromPublic=true&OrganizationID=500132442 Husk å melde interesse for å få varsel om nye spørsmål/svar, oppdateringer og endringer. Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afcbpnbmtu

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Etablering av dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen Systemutvikling BI-Datavarehus

Description

• Design, utvikling og konfigurasjon av eksisterende og nye plattformer inklusiv (stjerne)modellering • Analyse og rapportering • ETL-kompetanse (Extract, Transform and Load) • Big Data • DataVault • Analytics R, Python, SPSS, Power BI, MS Reporting services, • T-SQL • PowerShell • Maskinlæring Leverandører skal kort dokumentere hvilke opplistede fagområder de innehar kompetanse på.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Datatjenester

Additional classification

Databehandling

Additional classification

Datalagring

5.1.2 Place of performance

Postal address

Hovedkontor; Oslo, Bergen, Trondheim, Tromsø, Tønsberg.

5.1.3 Estimated duration

Start date

1900-01-01

End date

15.11.2024

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

70 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Virksomheter som deltar i denne ordningen er: • Bioteknologirådet • Direktoratet for e-helse • Folkehelseinstituttet • Helfo • Helsedirektoratet • Helseklage • Norsk pasientskadeerstatning • Pasient- og brukerombudet • Helsetilsynet • Statens legemiddelverk • Statens strålevern • Norsk Helsenett SF • Statens undersøkelseskommisjon

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afcbpnbmtu&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

12.11.2018 00:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

2195 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Norsk Helsenett SF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Norsk Helsenett SF

Registration number

994 598 759

Postal address

Postboks 6123

Town

Trondheim

Postcode

7435

Country

Norge

Contact point

Ida Marie Skarstein

Email

Ida.Skarstein@nhn.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Klagenemnda for offentlige anskaffelser

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-372961 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

08.10.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

08.10.2018

Norsk Helsenett SF

Referanse
2018-372961
Kunngjøringsdato
08.10.2018
Estimert verdi
70 000 000 NOK
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter