Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter"Innkjøp-til-betaling"

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 21.12.2018
Kunngjort i EØS

"Innkjøp-til-betaling"

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplatform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bærum kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

"Innkjøp-til-betaling"

Description

Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplatform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.

Procedure identifier

2018-362007

Internal identifier

18/31098

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvarerelaterte tjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

"Innkjøp-til-betaling"

Description

Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplattform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvarerelaterte tjenester

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Faktureringssystem

Additional classification

Programvare for innkjøp

Additional classification

Økonomiske informasjonssystemer

Additional classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med integrasjon av programvare

Additional classification

Systemsupport

Additional classification

Vedlikehold av IT-programvare

Additional classification

Levering av programvare

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av kontrakt. Kontraktens varighet er på 5 år med opsjon på forlengelse med 2 år per gang med total utvidelse på 10 år. Avtalen kan bli totalt 15 år ved utløsing av full opsjon. Se for øvrig konkurransegrunnlaget i trinn 2.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.04.2019

End date

15.04.2024

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på forlengelse av kontrakt. Kontraktens varighet er på 5 år med opsjon på forlengelse med 2 år per gang med total utvidelse på 10 år. Avtalen kan bli totalt 15 år ved utløsing av full opsjon. Se konkurransegrunnlaget.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav 2 – Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav 3 – Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. Dokumentasonskrav: • Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. • Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav 4 – Gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav 5 – Erfaring Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes liknende kompleksitet og kompleks organisasjon. Dokumentasjonskrav: • Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for evt. referanseinnhenting. Krav 6 – Styringssystem Det kreves et godt og velfungerende styringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet styringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: • Redegjørelse for leverandørens styringssystem • Legg ved sertifiseringsbevis

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

4

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

6

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=227824&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2019-02-04

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

01.02.2019 15:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Bærum kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Bærum kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Bærum kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bærum kommune

Registration number

935 478 715

Postal address

Arnold Haukelands plass 10

Town

Sandvika

Postcode

1304

Country

Norge

Contact point

Kari Bustgaard

Email

kari.bustgaard@baerum.kommune.no

Telephone

+47 67504039

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Bærum kommune

Town

Sandvika

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-362007 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

21.12.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

21.12.2018

Bærum kommune

Referanse
2018-362007
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter