Utgått
"Innkjøp-til-betaling"
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplatform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bærum kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
"Innkjøp-til-betaling"
Description
Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplatform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.
Procedure identifier
2018-362007
Internal identifier
18/31098
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvarerelaterte tjenester
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
"Innkjøp-til-betaling"
Description
Anskaffelse av Innkjøp-til-betalings løsning, inkludert e-handelsplattform for elektronisk handel mellom kunde og leverandører. Kontrakt: SSA-L. Anskaffelsen avgrenser mot "anskaffelse- og kontraktsoppfølgingsverktøy" hvor oppdragsgiver har valgt leverandør.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvarerelaterte tjenester
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Faktureringssystem
Additional classification
Programvare for innkjøp
Additional classification
Økonomiske informasjonssystemer
Additional classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med integrasjon av programvare
Additional classification
Systemsupport
Additional classification
Vedlikehold av IT-programvare
Additional classification
Levering av programvare
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse av kontrakt. Kontraktens varighet er på 5 år med opsjon på forlengelse med 2 år per gang med total utvidelse på 10 år. Avtalen kan bli totalt 15 år ved utløsing av full opsjon. Se for øvrig konkurransegrunnlaget i trinn 2.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.04.2019
End date
15.04.2024
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon på forlengelse av kontrakt. Kontraktens varighet er på 5 år med opsjon på forlengelse med 2 år per gang med total utvidelse på 10 år. Avtalen kan bli totalt 15 år ved utløsing av full opsjon. Se konkurransegrunnlaget.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav 2 – Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav 3 – Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. Dokumentasonskrav: • Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. • Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav 4 – Gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav 5 – Erfaring Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes liknende kompleksitet og kompleks organisasjon. Dokumentasjonskrav: • Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for evt. referanseinnhenting. Krav 6 – Styringssystem Det kreves et godt og velfungerende styringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet styringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: • Redegjørelse for leverandørens styringssystem • Legg ved sertifiseringsbevis
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
4
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
6
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=227824&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2019-02-04
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
01.02.2019 15:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Bærum kommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bærum kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Bærum kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bærum kommune
Registration number
935 478 715
Postal address
Arnold Haukelands plass 10
Town
Sandvika
Postcode
1304
Country
Norge
Contact point
Kari Bustgaard
kari.bustgaard@baerum.kommune.no
Telephone
+47 67504039
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Bærum kommune
Town
Sandvika
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-362007 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
21.12.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.12.2018
Bærum kommune
- Referanse
- 2018-362007
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter