Reklamebyråtjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder avtale om levering av reklamebyråtjenester. Avtalen vil omfatte utforming av grafisk materiell, bistand ved utarbeidelse av kommunikasjonsstrategier og markedsføringskampanjer, herunder strategisk rådgivning, idéutvikling og PR/medierådgivning.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Norsk Lyd- og Blindeskriftsbibliotek] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Reklamebyråtjenester
Description
Konkurransen gjelder avtale om levering av reklamebyråtjenester. Avtalen vil omfatte utforming av grafisk materiell, bistand ved utarbeidelse av kommunikasjonsstrategier og markedsføringskampanjer, herunder strategisk rådgivning, idéutvikling og PR/medierådgivning.
Procedure identifier
2018-354996
Internal identifier
18/109
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reklame og markedsføringstjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afzdxzyykn
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Reklamebyråtjenester
Description
Anskaffelsens verdi anslåes til: NOK 500.000,- eks mva pr år. Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for samme kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reklame og markedsføringstjenester
Additional classification
Reklame og markedsføringstjenester
Additional classification
Reklamevirksomhet
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame
Additional classification
Forvaltning av reklamevirksomhet
Additional classification
Markedsføringstjenester
Additional classification
Rådgivning innen markedsføring
Additional classification
PR-virksomhet
Additional classification
Forvaltning av PR-virksomhet
Additional classification
PR-servicevirksomhet
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
07.12.2018
End date
30.11.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
(ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet og tilsvarende omfang, herunder totalleveranse for design, kommunikasjon- og markedsføringsstrategier. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afzdxzyykn ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
08.10.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
116 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Innkjøpskontoret AS ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Norsk Lyd- og Blindeskriftsbibliotek ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Norsk Lyd- og Blindeskriftsbibliotek
Registration number
970 145 567
Postal address
Observatoriegaten 1b
Town
Oslo
Postcode
0206
Country
Norge
Contact point
Therese Nguyen
therese@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Innkjøpskontoret AS
Town
Gjellumlia 10a HEGGEDAL
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-354996 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
06.09.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
06.09.2018
Norsk Lyd- og Blindeskriftsbibliotek
- Referanse
- 2018-354996
- Kunngjøringsdato
- 06.09.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter