Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Denne anskaffelsen omfatter en rammeavtale vedrørende kjøp av endoskopitjenester til Gastroenterologisk avdelingen ved Akershus universitetssykehus HF. Klikk her https://permalink.mercell.com/95164543.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus

Description

Denne anskaffelsen omfatter en rammeavtale vedrørende kjøp av endoskopitjenester til Gastroenterologisk avdelingen ved Akershus universitetssykehus HF. Klikk her https://permalink.mercell.com/95164543.aspx

Procedure identifier

2018-353109

Internal identifier

2018/1347

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Gastroenterologiske tjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus

Description

Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale på ett år med mulighet for Oppdragsgiver til å forlenge avtalen med ytterligere 1+1 år. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med kun én leverandør. Oppdragsgiver yter allerede helsetjenester innen endoskopi til sine pasienter. Avrop vil derfor vurderes opp mot den kapasitet som finnes hos Oppdragsgiver selv. Omfanget av endoskopitjenester som vil bli etterspurt (antall henvisninger per kalenderår) vil således avhenge av kapasitet hos Oppdragsgiver, samt det konkrete behovet for avviklingen av ventelistene. På denne bakgrunn eksisterer det et usikkerhetsmoment hva gjelder anskaffelsens nærmere definerte volum. Oppdragsgiver anslår at det vil være behov for å viderehenvise ca. 50 pasienter per uke i forbindelse med avviklingen av ventelistene og ivaretakelsen av lovpålagte behandlingsfrister. Det tas imidlertid forbehold om endret omfang og behov, spesielt på grunn av usikkerhet rundt Oppdragsgivers egen kapasitet, samt befolkningsveksten i Oppdragsgivers pasientopptaksområde.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Gastroenterologiske tjenester

Additional classification

Tjenester knyttet til praktiserende leger og tilhørende tjenester

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2019

End date

01.01.2020

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/95164543.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

10.12.2018 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

10.12.2018 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Lars Hjellup

Email

lahjel@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Town

Vadsø

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-353109 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

19.11.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

19.11.2018

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2018-353109
Kunngjøringsdato
19.11.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter