Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Denne anskaffelsen omfatter en rammeavtale vedrørende kjøp av endoskopitjenester til Gastroenterologisk avdelingen ved Akershus universitetssykehus HF. Klikk her https://permalink.mercell.com/95164543.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus
Description
Denne anskaffelsen omfatter en rammeavtale vedrørende kjøp av endoskopitjenester til Gastroenterologisk avdelingen ved Akershus universitetssykehus HF. Klikk her https://permalink.mercell.com/95164543.aspx
Procedure identifier
2018-353109
Internal identifier
2018/1347
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Gastroenterologiske tjenester
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kjøp av endoskopitjenester for Akershus universitetssykehus
Description
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale på ett år med mulighet for Oppdragsgiver til å forlenge avtalen med ytterligere 1+1 år. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med kun én leverandør. Oppdragsgiver yter allerede helsetjenester innen endoskopi til sine pasienter. Avrop vil derfor vurderes opp mot den kapasitet som finnes hos Oppdragsgiver selv. Omfanget av endoskopitjenester som vil bli etterspurt (antall henvisninger per kalenderår) vil således avhenge av kapasitet hos Oppdragsgiver, samt det konkrete behovet for avviklingen av ventelistene. På denne bakgrunn eksisterer det et usikkerhetsmoment hva gjelder anskaffelsens nærmere definerte volum. Oppdragsgiver anslår at det vil være behov for å viderehenvise ca. 50 pasienter per uke i forbindelse med avviklingen av ventelistene og ivaretakelsen av lovpålagte behandlingsfrister. Det tas imidlertid forbehold om endret omfang og behov, spesielt på grunn av usikkerhet rundt Oppdragsgivers egen kapasitet, samt befolkningsveksten i Oppdragsgivers pasientopptaksområde.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Gastroenterologiske tjenester
Additional classification
Tjenester knyttet til praktiserende leger og tilhørende tjenester
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.01.2019
End date
01.01.2020
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/95164543.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
10.12.2018 12:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
10.12.2018 12:00:00+02:00
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Lars Hjellup
lahjel@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Town
Vadsø
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-353109 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
19.11.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.11.2018
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2018-353109
- Kunngjøringsdato
- 19.11.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter