Rammeavtale for kjøp av lyskilder
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sola kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Randaberg kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Finnøy kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Rennesøy kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Sandnes eiendomselskap kf] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Stavanger kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for kjøp av lyskilder
Description
Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.
Procedure identifier
2018-341020
Internal identifier
18/2765
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Lyspærer og lysrør
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 696 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for kjøp av lyskilder
Description
Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Lyspærer og lysrør
Additional classification
Lysstoffrør
Additional classification
Lysrør
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.02.2019
End date
31.01.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 696 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav # 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest Utenlandske foretak: Dokumentasjon som viser at foretaket er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land som tilbyder er etablert. Krav # 2: Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Dokumentasjon: Norske foretak: Skatte- og merverdiavgiftsattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/) Utenlandske foretak: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemstat som bekrefter at foretaket har oppfylt sin forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger. Attest skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav # 1: Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Alternativt kan tilbyder ved innlevering av tilbud selv legge ved oppdatert kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at tilbyder oppnår tilsvarende kredittnivå. Kredittvurderingen skal vise den gjeldende økonomiske situasjonen til selskapet. Foretak registret i andre land enn Norge må vedlegge egen kredittvurdering.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav # 1: Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang, og kompleksitet. Dokumentasjon: Liste over de viktigste relevante oppdrag de siste 3 år, herunder opplysninger om: Kontraktsverdi Hva oppdraget omfattet (stikkord) Tidsrom for leveransen Referanseperson (navn, telefon, e-post) Krav # 2: Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitets-/styringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjon: Attest for tilbyders kvalitets-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder anerkjente kvalitetssikringsstandarder (ISO 9001:2015 eller tilsvarende). Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har velfungerende system for sikring av kvalitet tilpasset oppdragets art og omfang. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for oppdraget.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Cost
Description
Pris
Weight (percentage, exact)
100
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224730&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.12.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
62 DAY
Information about public opening
Date/time
14.12.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sola kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sola kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sola kommune
Registration number
948 243 113
Town
Sola
Postcode
4097
Country
Norge
Contact point
Øyvind Lie
oyvind.lie@sola.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Randaberg kommune
Registration number
934 945 514
Town
Randaberg
Postcode
4096
Country
Norge
post@randaberg.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Finnøy kommune
Registration number
938633029
Town
Finnøy
Postcode
4160
Country
Norge
post@finnoy.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Rennesøy kommune
Registration number
964979545
Town
Rennesøy
Country
Norge
post@rennesoy.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0005
Official name
Sandnes eiendomselskap kf
Registration number
912882470
Town
Sandnes
Postcode
4302
Country
Norge
post@sandnes.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0006
Official name
Stavanger kommune
Registration number
964965226
Town
Stavanger
Postcode
4005
Country
Norge
post@stavanger.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0007
Official name
Klagenemda for offentlige anskaffelser
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-341020 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
15.11.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
15.11.2018
Sola kommune, Randaberg kommune, Finnøy kommune, Rennesøy kommune, Sandnes eiendomselskap kf, Stavanger kommune
- Referanse
- 2018-341020
- Kunngjøringsdato
- 15.11.2018
- Estimert verdi
- 4 696 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Lyspærer og lysrør
Lyspærer og lysrørElektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer; Belysning
Elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer; BelysningBelysningsutstyr og elektriske lamper
Belysningsutstyr og elektriske lamperDeler av lamper og belysningsutstyr
Deler av lamper og belysningsutstyrDeler av lamper og lysarmaturer
Deler av lamper og lysarmaturerFluoriserende lys, lysstoffrør
Fluoriserende lys, lysstoffrør
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter