Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av lyskilder
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av lyskilder

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sola kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Randaberg kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Finnøy kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Rennesøy kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Sandnes eiendomselskap kf] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Stavanger kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for kjøp av lyskilder

Description

Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.

Procedure identifier

2018-341020

Internal identifier

18/2765

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Lyspærer og lysrør

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

4 696 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for kjøp av lyskilder

Description

Rammeavtalen for levering av lyskilder omfatter levering av lyskilder til drift og vedlikehold ved bygg og boliger i kommunene, som for eksempel skoler, barnehager, bo - og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, tannklinikker, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kirkebygg, kulturhus, kommunale utleieboliger (fellesareal), helsestasjoner m. fl. Oppdragsgiver har egne rammeavtaler på elektrotjenester og materiell hvor lyskilder er inkludert ved levering av nyinstallasjoner. Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Lyspærer og lysrør

Additional classification

Lysstoffrør

Additional classification

Lysrør

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.02.2019

End date

31.01.2020

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Rammeavtalen vil ha en varighet på i overkant av 1 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Forventet oppstart på avtalen er 01.02.2019.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

4 696 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav # 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon:  Norske foretak: Firmaattest  Utenlandske foretak: Dokumentasjon som viser at foretaket er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land som tilbyder er etablert. Krav # 2: Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Dokumentasjon:  Norske foretak: Skatte- og merverdiavgiftsattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/)  Utenlandske foretak: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemstat som bekrefter at foretaket har oppfylt sin forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger. Attest skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav # 1: Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon:  Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.  Alternativt kan tilbyder ved innlevering av tilbud selv legge ved oppdatert kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at tilbyder oppnår tilsvarende kredittnivå. Kredittvurderingen skal vise den gjeldende økonomiske situasjonen til selskapet.  Foretak registret i andre land enn Norge må vedlegge egen kredittvurdering.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav # 1: Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang, og kompleksitet. Dokumentasjon:  Liste over de viktigste relevante oppdrag de siste 3 år, herunder opplysninger om:  Kontraktsverdi  Hva oppdraget omfattet (stikkord)  Tidsrom for leveransen  Referanseperson (navn, telefon, e-post) Krav # 2: Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitets-/styringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjon:  Attest for tilbyders kvalitets-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder anerkjente kvalitetssikringsstandarder (ISO 9001:2015 eller tilsvarende).  Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har velfungerende system for sikring av kvalitet tilpasset oppdragets art og omfang. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for oppdraget.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Cost

Description

Pris

Weight (percentage, exact)

100

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224730&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.12.2018 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

62 DAY

Information about public opening

Date/time

14.12.2018 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sola kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sola kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sola kommune

Registration number

948 243 113

Town

Sola

Postcode

4097

Country

Norge

Contact point

Øyvind Lie

Email

oyvind.lie@sola.kommune.no

Internet address

http://sola.kommune.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Randaberg kommune

Registration number

934 945 514

Town

Randaberg

Postcode

4096

Country

Norge

Email

post@randaberg.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Finnøy kommune

Registration number

938633029

Town

Finnøy

Postcode

4160

Country

Norge

Email

post@finnoy.kommune.no

Internet address

http://finnoy.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Rennesøy kommune

Registration number

964979545

Town

Rennesøy

Country

Norge

Email

post@rennesoy.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0005

Official name

Sandnes eiendomselskap kf

Registration number

912882470

Town

Sandnes

Postcode

4302

Country

Norge

Email

post@sandnes.kommune.no

Internet address

http://www.sekf.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0006

Official name

Stavanger kommune

Registration number

964965226

Town

Stavanger

Postcode

4005

Country

Norge

Email

post@stavanger.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0007

Official name

Klagenemda for offentlige anskaffelser

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-341020 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

15.11.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

15.11.2018

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter