Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter10 omsorgsboliger - massivtre
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

10 omsorgsboliger - massivtre

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med bygging av 10 omsorgsboliger, utvendige boder, avfallsbod og 6 carporter på ved Banken i Rakkestad. Prosjektet skal gjennomføres som totalentreprise.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Rakkestad kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

10 omsorgsboliger - massivtre

Description

Åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med bygging av 10 omsorgsboliger, utvendige boder, avfallsbod og 6 carporter på ved Banken i Rakkestad. Prosjektet skal gjennomføres som totalentreprise.

Procedure identifier

2018-326004

Internal identifier

18/684

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

25 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

10 omsorgsboliger - massivtre

Description

Prosjektet omfatter bygging av 10 omsorgsboliger med boder, carporter og avfallsbod ved Banken i Rakkestad sentrum. Kommunestyret i Rakkestad har vedtatt at alle kommunale nybygg skal vurderes bygget i massivtre. Dette prosjektet skal bygges i massivtre. Kommunen vil vektlegge erfaringer fra entreprenører med konkret erfaring fra disse byggematerialene. Anskaffelsen er en totalentreprise, basert på NS 8407. Totalentreprenøren overtar risikoen for valg av løsninger og annen prosjektering som fremgår av kontrakts dokumenter, uansett om dette er utarbeidet av byggherren. Dette innebærer at totalentreprenøren har risikoen som om han hadde prosjektert eller valgt løsninger selv. Siden massivtre/KL-tre er en relativt ny byggemetode, er erfaring og kompetanse med prosjektering og utførelse et kvalifikasjonskrav. Alle entreprenører med underentreprenører som skal være med å gi tilbud prosjektet, må delta. Opplysninger som blir gitt på kompetansedagen vil være en del av konkurransegrunnlaget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Ferdigstillende bygningsarbeid

Additional classification

Snekkermonteringsarbeid

Additional classification

Montering av dører og vinduer og liknende komponenter

Additional classification

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Additional classification

Trearbeid

Additional classification

Utførelse av gulvlegging og veggbekledning

Additional classification

Utførelse av gulvlegging, veggbekledning og tapetsering

Additional classification

Maler- og glassarbeide

Additional classification

Øvrige arbeider i forbindelse med ferdiggjøring av bygninger

5.1.2 Place of performance

Postal address

Rakkestad kommune

5.1.3 Estimated duration

Duration

10 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/163148 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

25.01.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Det skal leveres attest for skatter og avgifter ved tilbudet som viser status for betaling av skatt, forskuddstrekk, påleggstrekk, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandører med forretningsadresse i andre EØS-land, skal fremlegge tilsvar- ende attest(er). Attestene må ikke være eldre enn 6 måneder, regnet fra den dag attestene skal være oppdragsgiver i hende. Bestemmelsene om skatteattest skal gjelde tilsvarende i alle underliggende leverandørforhold. Årsregnskap for det siste regnskapsår som inkluderer styrets årsberetning, resultatregnskap, balansen, noter og revisjonsberetning. Egenerklæring om lønns og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter etc. Vedlegg 1.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Rakkestad kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Rakkestad kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Rakkestad kommune

Registration number

945 372 281

Postal address

Rådhusv. 8

Town

Rakkestad

Postcode

1890

Country

Norge

Contact point

Jon Ådalen

Email

jon.adalen@rakkestad.kommune.no

Telephone

+47 95059975

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-326004 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

30.11.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

30.11.2018

Rakkestad kommune

Referanse
2018-326004
Kunngjøringsdato
30.11.2018
Estimert verdi
25 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter