Innholdselementer i nettbasert kompetanseutvikling
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
I 2017 fikk Utdanningsdirektoratet i oppdrag av Kunnskapsdepartementet å følge opp og gjennomføre en rekke av tiltakene i Stortingsmelding 28 (2015-2016), blant annet å sikre at det fornyede læreplanverket, sammen med veiledning og informasjon, gir tydelig retning for og støtte til det lokale arbeidet. Veiledningen i lokalt arbeid med læreplaner skal videreutvikles for å bidra til felles forståelse av læreplanene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Utdanningsdirektoratet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Education
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Innholdselementer i nettbasert kompetanseutvikling
Description
I 2017 fikk Utdanningsdirektoratet i oppdrag av Kunnskapsdepartementet å følge opp og gjennomføre en rekke av tiltakene i Stortingsmelding 28 (2015-2016), blant annet å sikre at det fornyede læreplanverket, sammen med veiledning og informasjon, gir tydelig retning for og støtte til det lokale arbeidet. Veiledningen i lokalt arbeid med læreplaner skal videreutvikles for å bidra til felles forståelse av læreplanene.
Procedure identifier
2018-319578
Internal identifier
2018/22962
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Undervisningsprogramvare
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Innholdselementer i nettbasert kompetanseutvikling
Description
Meld. St. 28 (2015-2016) Fag - Fordypning - Forståelse - En fornyelse av Kunnskapsløftet ble lagt frem 15. april 2016 og behandlet i Stortinget 11. oktober 2016 jf. Innst. 19 S (2016-2017). Disse dokumentene gir målene, premissene og rammene for fornyelsen av læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020 (LK20) og Kunnskapsløftet 2020 samisk (LK20S), og andre tiltak som omfatter utvikling av det faglige innholdet i skolen. I 2017 fikk Utdanningsdirektoratet i oppdrag av Kunnskapsdepartementet å følge opp og gjennomføre en rekke av tiltakene i Stortingsmelding 28 (2015-2016), blant annet å sikre at det fornyede læreplanverket, sammen med veiledning og informasjon, gir tydelig retning for og støtte til det lokale arbeidet. Veiledningen i lokalt arbeid med læreplaner skal videreutvikles for å bidra til felles forståelse av læreplanene. Vi skal i samarbeid med lærer- og skolelederorganisasjoner vurdere hva sektoren trenger i det lokale arbeidet med læreplan, og utarbeide støttemateriell/veiledninger for å underlette dette arbeidet.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Undervisningsprogramvare
Additional classification
E-læringstjenester
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Undervisningsprogramvare
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for webserver
Additional classification
Designtjenester for nettsider (World wide web)
Additional classification
Drift- og vertstjenester for nettsider (World wide web)
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Utdanningsdirektoratet ønsker å avtale en opsjon som gjelder utvidelse av oppdraget: Oversettelse og teksting av innholdselementene i kompetansepakken på et, to eller tre samiske språk Produksjon av ytterligere støtteressurser til udir.no som ikke dekkes av innholdet i kompetansepakken. Disse ressursene kan være støtte i det enkelte fag eller støtte på tvers av fag og fagområder. Utvidelse av oppdragets varighet med inntil to år. Opsjonens verdi er begrenset oppad til NOK 4 (fire) millioner eksl mva. Vi ber tilbyder beskrive hvordan et slikt tilleggsoppdrag kan gjennomføres og finansieres. Utdanningsdirektoratet vil ta stilling til om opsjonen skal utløses innen 01.09.2020.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
20.12.2018
End date
31.12.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Henviser til konkurransegrunnlaget. Utdanningsdirektoratet vil ta stilling til om opsjonen skal utløses innen 01.09.2020.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/93455539.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.11.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
92 DAY
Information about public opening
Date/time
26.11.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Kofa ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Utdanningsdirektoratet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Utdanningsdirektoratet
Registration number
970018131
Postal address
Schweigaardsgate 15b
Town
OSLO
Postcode
0135
Country
Norge
Contact point
Mads Aure
mads.aure@utdanningsdirektoratet.no
Telephone
+47 23301370
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Kofa
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-319578 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.10.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.10.2018
Utdanningsdirektoratet
- Referanse
- 2018-319578
- Kunngjøringsdato
- 19.10.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Utdanning
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter