Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen analyse og evalueringer
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Utgått
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen analyse og evalueringer

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Denne ordningen skal dekke bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor strategi og virksomhetsutvikling. Det inkluderer, men er ikke begrenset til følgende områder: -Strategiutvikling -Strategiimplementering -Strategisk analyse -Forretningsutvikling -Risikostyring og internkontroll -Kvalitetsstyring og –sikring -Målstyring -Gevinstanalyse og gevinstrealisering -ROS-analyse

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Norsk Helsenett SF] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen analyse og evalueringer

Description

Denne ordningen skal dekke bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor strategi og virksomhetsutvikling. Det inkluderer, men er ikke begrenset til følgende områder: -Strategiutvikling -Strategiimplementering -Strategisk analyse -Forretningsutvikling -Risikostyring og internkontroll -Kvalitetsstyring og –sikring -Målstyring -Gevinstanalyse og gevinstrealisering -ROS-analyse

Procedure identifier

2018-301426

Internal identifier

18/08193

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Virksomhetene som inngår i ordningene er : Bioteknologirådet,Folkehelseinstituttet, Helfo, Helsedirektoratet ,Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten, Norsk pasientskadeerstatning, Norsk Helsenett SF, Pasient- og brukerombudene, Statens helsetilsyn, Statens legelmiddelverk, Statens strålevern, Statens undersøkelseskommisjon, Direktoratet for ehelse. Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afalockwxk Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afeoldxdmp

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen analyse og evalueringer

Description

Denne ordningen skal dekke bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor strategi og virksomhetsutvikling. Det inkluderer, men er ikke begrenset til følgende områder: -Strategiutvikling -Strategiimplementering -Strategisk analyse -Forretningsutvikling -Risikostyring og internkontroll -Kvalitetsstyring og –sikring -Målstyring -Gevinstanalyse og gevinstrealisering -ROS-analyse

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Additional classification

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Additional classification

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Additional classification

Markeds- og økonomisk analyse; offentlig meningsmåling og statistikk

Additional classification

Markedsanalyse

Additional classification

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

Additional classification

Rådgivning vedrørende evaluering

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

1900-01-01

End date

20.05.2025

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Link til dynamisk innkjøpsordning: https://tendsign.no/public/list_public_publications.aspx?FromPublic=true&OrganizationID=500132442 Husk å melde interesse for å få varsel om nye spørsmål/svar, oppdateringer og endringer. Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afcyhvisde

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afeoldxdmp&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.12.2024 00:00:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Norsk Helsenett SF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Norsk Helsenett SF

Registration number

994 598 759

Postal address

Postboks 6123

Town

Trondheim

Postcode

7435

Country

Norge

Contact point

Susanne Hadler

Email

susanne.hadler@nhn.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Klagenemnda for offentlige anskaffelser

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-301426 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

28.12.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

28.12.2018

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter