Periodisk kontroll og vedlikehold av manuelle slokkesystemer for Vestre Viken HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Vestre Viken HF har rundt 700 håndslokkere av ulike typer og 600 brannslanger fordelt på bygningsmassen i foretaket. Foretaket ønsker å inngå rammeavtale for årskontroll og service av håndslokkere og årskontroll av brannslanger. Det ønskes å inngå eksklusiv kontrakt for inntil fire år med en leverandør. I kontrakten vil det også ligge leveranse av nye apparater til erstatning for apparater som må kasseres. I konkurransen skal det tilbys enhetspriser for både apparater, og ulike typer kontroll og service som sikrer fleksibilitet i kontrakten mht omfang. For håndslukkere vil NS3910 være styrende, mens for brannslager gjelder NS-EN 371-3 og NS-EN 371-1 (trykktesting formstabile slanger). Leveransebeskrivelsen som er vedlagt denne kunngjøringen, gir ytterligere informasjon om anskaffelsen. For nærmere beskrivelse se konkurransens vedlagte dokumenter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Periodisk kontroll og vedlikehold av manuelle slokkesystemer for Vestre Viken HF
Description
Vestre Viken HF har rundt 700 håndslokkere av ulike typer og 600 brannslanger fordelt på bygningsmassen i foretaket. Foretaket ønsker å inngå rammeavtale for årskontroll og service av håndslokkere og årskontroll av brannslanger. Det ønskes å inngå eksklusiv kontrakt for inntil fire år med en leverandør. I kontrakten vil det også ligge leveranse av nye apparater til erstatning for apparater som må kasseres. I konkurransen skal det tilbys enhetspriser for både apparater, og ulike typer kontroll og service som sikrer fleksibilitet i kontrakten mht omfang. For håndslukkere vil NS3910 være styrende, mens for brannslager gjelder NS-EN 371-3 og NS-EN 371-1 (trykktesting formstabile slanger). Leveransebeskrivelsen som er vedlagt denne kunngjøringen, gir ytterligere informasjon om anskaffelsen. For nærmere beskrivelse se konkurransens vedlagte dokumenter.
Procedure identifier
2018-255732
Internal identifier
2018/840
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Brannbekjempelsesutstyr
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Periodisk kontroll og vedlikehold av manuelle slokkesystemer for Vestre Viken HF
Description
Vestre Viken HF har rundt 700 håndslokkere av ulike typer og 600 brannslanger fordelt på bygningsmassen i foretaket. Foretaket ønsker å inngå rammeavtale for årskontroll og service av håndslokkere og årskontroll av brannslanger. Det ønskes å inngå eksklusiv kontrakt for inntil fire år med en leverandør. I kontrakten vil det også ligge leveranse av nye apparater til erstatning for apparater som må kasseres. I konkurransen skal det tilbys enhetspriser for både apparater, og ulike typer kontroll og service som sikrer fleksibilitet i kontrakten mht omfang. For håndslukkere vil NS3910 være styrende, mens for brannslager gjelder NS-EN 371-3 og NS-EN 371-1 (trykktesting formstabile slanger). Leveransebeskrivelsen som er vedlagt denne kunngjøringen, gir ytterligere informasjon om anskaffelsen. For nærmere beskrivelse se konkurransens vedlagte dokumenter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Brannbekjempelsesutstyr
Additional classification
Brannslukningsmateriell
Additional classification
Brannslukkere
Additional classification
Skumpatroner
Additional classification
Bærbare brannslukkere
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/87998271.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
23.08.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Kjetil Pharm
kjetil.pharm@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 97957057
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Mercell Norge AS
Postal address
Karihaugveien 89
Town
Oslo
Postcode
1086
Country
Norge
support@mercell.com
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-255732 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
04.07.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
04.07.2018
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2018-255732
- Kunngjøringsdato
- 04.07.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter