Rammeavtale konsulenttjenester organisasjons- og lederutvikling
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Enova gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med minimum to og maksimum fire leverandører for å dekke Enovas behov for konsulentbistand innen organisasjons- og lederutvikling. Rammeavtalene har som formål å skaffe tilgang til erfarne konsulenter med solid kompetanse innenfor de aktuelle områdene. Konsulentbistanden vil bestå av både kortere og lengre oppdrag og være knyttet til oppgaver/tjenester med varierende kompleksitet og omfang.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Enova SF] ---
Activity of the contracting authority
Economic affairs
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale konsulenttjenester organisasjons- og lederutvikling
Description
Enova gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med minimum to og maksimum fire leverandører for å dekke Enovas behov for konsulentbistand innen organisasjons- og lederutvikling. Rammeavtalene har som formål å skaffe tilgang til erfarne konsulenter med solid kompetanse innenfor de aktuelle områdene. Konsulentbistanden vil bestå av både kortere og lengre oppdrag og være knyttet til oppgaver/tjenester med varierende kompleksitet og omfang.
Procedure identifier
2018-117886
Internal identifier
SID 18/5640
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale konsulenttjenester organisasjons- og lederutvikling
Description
Enova gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med minimum to og maksimum fire leverandører for å dekke Enovas behov for konsulentbistand innen organisasjons- og lederutvikling. Rammeavtalene har som formål å skaffe tilgang til erfarne konsulenter med solid kompetanse innenfor de aktuelle områdene. Konsulentbistanden vil bestå av både kortere og lengre oppdrag og være knyttet til oppgaver/tjenester med varierende kompleksitet og omfang.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Additional classification
Vanlig bedriftsrådgivning
5.1.2 Place of performance
Postal address
Trondheim
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalene vil ha en varighet på 2 år fra tidspunkt for kontraktsinngåelse. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalene i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=215708&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.09.2018 13:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
91 DAY
Information about public opening
Date/time
07.09.2018 14:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
4
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Klagenemda for offentlige anskaffelser (KOFA) ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Enova SF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Enova SF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Enova SF
Registration number
983 609 155
Postal address
Professor Brochs gate 2
Town
Trondheim
Postcode
7437
Country
Norge
Contact point
Bjørn H. Aunøien
bjorn.hakon.aunoien@enova.no
Telephone
+47 73190430
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Klagenemda for offentlige anskaffelser (KOFA)
Town
Bergen
Postcode
5805
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-117886 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.07.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.07.2018
Enova SF
- Referanse
- 2018-117886
- Kunngjøringsdato
- 05.07.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Næringsøkonomiske formål
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter