Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av sykkel-og fotgjengertellere og presentasjon av data
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av sykkel-og fotgjengertellere og presentasjon av data

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Bærum kommune skal gjennom denne konkurransen inngå en rammeavtale for innkjøp av sykkel- og fotgjengertellere (hardware), kjøp av løpende tjenester for presentasjon av data fra tellerne, samt service-, drift- og vedlikeholdsavtale for både tellere og løsning for presentasjon av data. Avtalen skal sørge for at oppdragsgiver kan etablere tellepunkter de neste 2 - 4 årene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bærum kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for kjøp av sykkel-og fotgjengertellere og presentasjon av data

Description

Bærum kommune skal gjennom denne konkurransen inngå en rammeavtale for innkjøp av sykkel- og fotgjengertellere (hardware), kjøp av løpende tjenester for presentasjon av data fra tellerne, samt service-, drift- og vedlikeholdsavtale for både tellere og løsning for presentasjon av data. Avtalen skal sørge for at oppdragsgiver kan etablere tellepunkter de neste 2 - 4 årene.

Procedure identifier

2018-056692

Internal identifier

17/6265

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Trafikkovervåkningssystem

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

5 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for kjøp av sykkel-og fotgjengertellere og presentasjon av data

Description

Bærum kommune skal gjennom denne konkurransen inngå en rammeavtale for innkjøp av sykkel- og fotgjengertellere (hardware), kjøp av løpende tjenester for presentasjon av data fra tellerne, samt service-, drift- og vedlikeholdsavtale for både tellere og løsning for presentasjon av data. Avtalen skal sørge for at oppdragsgiver kan etablere tellepunkter de neste 2 - 4 årene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Trafikkovervåkningssystem

Additional classification

Maskiner til trafikktelling

Additional classification

System til måling av trafikkstrømmen

Additional classification

Skilt og opplyste skilt

Additional classification

Programvare for nettverkstilkopling

Additional classification

Informasjonssystemer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på å forlenge rammeavtalen i 2 år.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på å forlenge rammeavtalen i 2 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

5 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav – Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentajsonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav – Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav – Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. Dokumetasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav – Gjennomføringsevne Det kreves meget god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav – Erfaring Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. Krav – Kvalitetsstyringssystem Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens kvalitetsstyringssystem. Krav – Miljøledelsessystem Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Miljøledelsessystemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring på: •organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet •ytelsens klimapåvirkning Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens miljøledelsessystem.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=203412&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

07.03.2018 10:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

07.03.2018 10:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Bærum kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Bærum kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Bærum kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bærum kommune

Registration number

935 478 715

Postal address

Arnold Haukelands plass 10

Town

Sandvika

Postcode

1304

Country

Norge

Contact point

Camilla Brunvoll

Email

camilla.brunvoll@baerum.kommune.no

Internet address

www.baerum.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Bærum kommune

Town

Sandvika

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-056692 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

29.01.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

29.01.2018

Bærum kommune

Referanse
2018-056692
Kunngjøringsdato
29.01.2018
Estimert verdi
5 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter