Anskaffelse av løsning for tofaktor autentisering
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Miljødirektoratet skal anskaffe løsning for tofaktor autentisering som oppfyller dagens og fremtidens krav til funksjonalitet og sikkerhet for autentisering av brukere som benytter bedriftsinterne applikasjoner og tjenester. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 (kravspesifikasjon), til kontrakt.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Miljødirektoratet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Environmental protection
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av løsning for tofaktor autentisering
Description
Miljødirektoratet skal anskaffe løsning for tofaktor autentisering som oppfyller dagens og fremtidens krav til funksjonalitet og sikkerhet for autentisering av brukere som benytter bedriftsinterne applikasjoner og tjenester. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 (kravspesifikasjon), til kontrakt.
Procedure identifier
2018-051877
Internal identifier
2018/3652
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sikkerhetsprogramvare
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 200 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av løsning for tofaktor autentisering
Description
Miljødirektoratet skal anskaffe løsning for tofaktor autentisering som oppfyller dagens og fremtidens krav til funksjonalitet og sikkerhet for autentisering av brukere som benytter bedriftsinterne applikasjoner og tjenester. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 (kravspesifikasjon), til kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sikkerhetsprogramvare
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Programvare for nettverkstilkopling
Additional classification
Programvare for datasikkerhet
Additional classification
Leverandør av applikasjonstjenester
Additional classification
Sertifiseringstjenester i forbindelse med elektroniske signaturer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
"Opsjon ytterligere utvidelse Kunden må ha mulighet for ytterligere utvidelse av antall brukere. Oppgi årlig kostnad for tillegg." 100 ekstra brukere 200 ekstra brukere 300 ekstra brukere 400 ekstra brukere 500 ekstra brukere "Opsjon pris pr time for seniorkonsulent tilknyttet leverandør"
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Optional renewals: 1+1+1 Year.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 200 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: 1. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. 2. Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. 3. Det kreves et velfungerende kvalitetssikringssystem og en klar miljøprofil for leverandøren.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumentasjonskrav: 1. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (gjerne navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. 2.Redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke i løpet av siste 3 år. 3. Kort redegjørelse for leverandørens kvalitetssikringssystem/- styringssystem og miljøprofil, eller relevante sertifikater.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Justification for restricting access to certain procurement documents
{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}
Information about restricted documents is available at
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=207273&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
25.04.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
90 DAY
Information about public opening
Date/time
25.04.2018 13:00:00+02:00
Place
Oslo/Trondheim
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Miljødirektoratet ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Miljødirektoratet ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Miljødirektoratet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Miljødirektoratet
Registration number
999 601 391
Postal address
Brattørkaia 15B
Town
Trondheim
Postcode
7010
Country
Norge
Contact point
Bjørn Harald Rudi
bjorn.harald.rudi@miljodir.no
Telephone
+47 95145547
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Miljødirektoratet
Town
Trondheim
Postcode
7010
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-051877 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.03.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.03.2018
Miljødirektoratet
- Referanse
- 2018-051877
- Kunngjøringsdato
- 19.03.2018
- Estimert verdi
- 4 200 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Miljøvern
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter