Parallelle rammeavtaler for Arkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Undervisningsbygg skal inngå parallelle rammeavtale for arkitekttjenester, interiørarkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver. Det vil bli inngått 8-12 parallelle rammeavtaler for å dekke oppdragsgivers behov for ytelsene. Det legges opp til to års varighet, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalene i to år på de opprinnelige avtalevilkår med ett år av gangen. Planlagt oppstart for rammeavtalen er april/mai 2017.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Undervisningsbygg Oslo KF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Parallelle rammeavtaler for Arkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver
Description
Undervisningsbygg skal inngå parallelle rammeavtale for arkitekttjenester, interiørarkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver. Det vil bli inngått 8-12 parallelle rammeavtaler for å dekke oppdragsgivers behov for ytelsene. Det legges opp til to års varighet, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalene i to år på de opprinnelige avtalevilkår med ett år av gangen. Planlagt oppstart for rammeavtalen er april/mai 2017.
Procedure identifier
2017-914449
Internal identifier
16/221
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
100 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Parallelle rammeavtaler for Arkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver
Description
Undervisningsbygg skal inngå parallelle rammeavtale for arkitekttjenester, interiørarkitekttjenester, prosjekteringsgruppeledelse og tilgrensende oppgaver. Det vil bli inngått 8-12 parallelle rammeavtaler for å dekke oppdragsgivers behov for ytelsene. Det legges opp til to års varighet, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalene i to år på de opprinnelige avtalevilkår med ett år av gangen. Planlagt oppstart for rammeavtalen er april/mai 2017.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Additional classification
Arkitekt- og relaterte tjenester
Additional classification
Arkitektrådgivning
Additional classification
Arkitekters tjenesteytelser i forbindelse med bygninger
Additional classification
Arkitekters tjenesteytelser i forbindelse med bygningsutvidelse
Additional classification
Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester
Additional classification
Gjennomførlighetsstudie, rådgivningstjeneste, analyse
Additional classification
ENØK-rådgivning
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med bygningsmaterialer
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med bygningsteknikk
Additional classification
Interiør-/innrednignstjenester
Additional classification
Interiørdesigntjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalene vil ha en varighet på to år fra inngåelse, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalene i to år på de opprinnelige avtalevilkår med ett år av gangen.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
100 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/152042 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
30.03.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
30.03.2017 13:00:00+02:00
Place
Grensesvingen 7 0661 Oslo
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Kontraktsvilkår er basert på NS 8401, se konkurransegrunnlaget.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
12
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Undervisningsbygg Oslo KF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Undervisningsbygg Oslo KF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Undervisningsbygg Oslo KF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Undervisningsbygg Oslo KF
Registration number
984 070 659
Postal address
Grensesvingen 7
Town
OSLO
Postcode
0661
Country
Norge
Contact point
Ingvild Garberg
ingvild.garberg@ubf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 23060970
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Undervisningsbygg Oslo KF
Postal address
Postboks 6473 Etterstad
Town
Oslo
Postcode
0605
Country
Norge
postmottak@ubf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 23060970
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-914449 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
20.02.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
20.02.2017
Undervisningsbygg Oslo KF
- Referanse
- 2017-914449
- Kunngjøringsdato
- 20.02.2017
- Estimert verdi
- 100 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter