E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Nye Veier] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak
Description
Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid
Procedure identifier
2017-612584
Internal identifier
154870
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Ingeniørtjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
13 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak
Description
Oppdragsgiver skal bygge firefelt E6 på strekningen Kolomoen-Moelv og ca. 1 km firefelt rv 25 i perioden 2017-2021. Dette inkluderer også tiltak på en del sideveier, spesielt i Brumunddal og Moelv. Utbyggingen berører mange eiendommer langs nye veitrasé. En del bygninger ligger tett inntil anleggsområdet og kan bli berørt av rystelser. Disse bygningen må derfor besiktiges for å registrere tilstand på bygningene før anleggsarbeidet starter. Registreringen skal benyttes som grunnlag for håndtering av eventuelle erstatningskrav som følge av anleggsarbeidet. Videre berøres mange eiendommer av støy fra ferdig bygget vei. Lokale støytiltak (tiltak på bygg og uteplasser) skal prosjekteres og følges opp i byggetiden. Oppdragsgiver ønsker derfor å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Ingeniørtjenester
Additional classification
Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester
Additional classification
Kontroll av bygningsarbeid
Additional classification
Rådgivning ingeniørtjenester i forbindelse med bygge- og anleggsarbeid
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med miljøteknikk
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med støybekjempelse
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med lydisolering og romakustikk
Additional classification
Bygningsteknikk
Additional classification
Bygningsinspeksjon
Additional classification
Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser
Additional classification
Tilsyn med bygge- og anleggsarbeid
Additional classification
Byggeplasstilsyn
Additional classification
Byggeteknisk ledelse
5.1.2 Place of performance
Postal address
Hamar
5.1.3 Estimated duration
Start date
1900-01-01
End date
29.12.2023
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
13 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179647&B=NYEVEIER ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.03.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
50 DAY
Information about public opening
Date/time
13.03.2017 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ KOFA ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Nye Veier ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Nye Veier ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Nye Veier
Registration number
915 488 099
Postal address
Tangen 76
Town
Kristiansand
Postcode
4608
Country
Norge
Contact point
Trine Modell
trine.modell@nyeveier.no
Telephone
+47 47972727
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
KOFA
Postal address
Postboks 439 Sentrum
Town
Bergen
Postcode
5805
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-612584 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.02.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.02.2017
Nye Veier
- Referanse
- 2017-612584
- Kunngjøringsdato
- 09.02.2017
- Estimert verdi
- 13 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter