Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterE6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Nye Veier] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak

Description

Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid

Procedure identifier

2017-612584

Internal identifier

154870

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Ingeniørtjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

13 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

E6 Kolomoen-Moelv - bygningsbesiktigelse og lokale støytiltak

Description

Oppdragsgiver skal bygge firefelt E6 på strekningen Kolomoen-Moelv og ca. 1 km firefelt rv 25 i perioden 2017-2021. Dette inkluderer også tiltak på en del sideveier, spesielt i Brumunddal og Moelv. Utbyggingen berører mange eiendommer langs nye veitrasé. En del bygninger ligger tett inntil anleggsområdet og kan bli berørt av rystelser. Disse bygningen må derfor besiktiges for å registrere tilstand på bygningene før anleggsarbeidet starter. Registreringen skal benyttes som grunnlag for håndtering av eventuelle erstatningskrav som følge av anleggsarbeidet. Videre berøres mange eiendommer av støy fra ferdig bygget vei. Lokale støytiltak (tiltak på bygg og uteplasser) skal prosjekteres og følges opp i byggetiden. Oppdragsgiver ønsker derfor å inngå avtale med et firma om følgende oppdrag: 1. tilstandsregistrering av aktuelle bygninger og gi faglig vurdering av forhold ved eventuelle klager eller erstatningskrav som følge av anleggsaktiviteten 2. prosjektering av lokale støytiltak 3. gjennomføre anskaffelse(r) av utførelses av lokale støytiltak 4. oppfølging av utførelse av lokale støytiltak i byggetid

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Ingeniørtjenester

Additional classification

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

Additional classification

Kontroll av bygningsarbeid

Additional classification

Rådgivning ingeniørtjenester i forbindelse med bygge- og anleggsarbeid

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med miljøteknikk

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med støybekjempelse

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med lydisolering og romakustikk

Additional classification

Bygningsteknikk

Additional classification

Bygningsinspeksjon

Additional classification

Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser

Additional classification

Tilsyn med bygge- og anleggsarbeid

Additional classification

Byggeplasstilsyn

Additional classification

Byggeteknisk ledelse

5.1.2 Place of performance

Postal address

Hamar

5.1.3 Estimated duration

Start date

1900-01-01

End date

29.12.2023

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

13 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179647&B=NYEVEIER ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.03.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

50 DAY

Information about public opening

Date/time

13.03.2017 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ KOFA ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Nye Veier ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Nye Veier ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Nye Veier

Registration number

915 488 099

Postal address

Tangen 76

Town

Kristiansand

Postcode

4608

Country

Norge

Contact point

Trine Modell

Email

trine.modell@nyeveier.no

Telephone

+47 47972727

Internet address

www.nyeveier.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

KOFA

Postal address

Postboks 439 Sentrum

Town

Bergen

Postcode

5805

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-612584 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

09.02.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.02.2017

Nye Veier

Referanse
2017-612584
Kunngjøringsdato
09.02.2017
Estimert verdi
13 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter