Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Våler kommune i Solør] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.
Procedure identifier
2017-595865
Internal identifier
17/1170
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/157022 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
20.10.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
20.10.2017 12:05:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
3
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ KOFA ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Våler kommune i Solør ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Våler kommune i Solør ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Våler kommune i Solør
Registration number
871 034 222
Postal address
Sentralgården
Town
Våler i Solør
Postcode
2436
Country
Norge
Contact point
Kristian Dalen
kd@vis.kommune.no
Telephone
+47 91651872
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
KOFA
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-595865 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.09.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.09.2017
Våler kommune i Solør
- Referanse
- 2017-595865
- Kunngjøringsdato
- 14.09.2017
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter