Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Våler kommune i Solør] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.

Procedure identifier

2017-595865

Internal identifier

17/1170

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for rådgiver-, prosjekterings-, og ingeniørtjenester innen faget byggeteknikk

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå parallelle rammeavtaler med tre leverandører for å dekke kommunenes behov for ekstern bistand med rådgiver- og prosjekteringstjenester i sine prosjekter den kommende 4 års-periode. VK har ansvar for både nybygg og rehabilitering av kommunens bygningsmasse, og gjennomfører i den forbindelse alle faser i en byggeprosess. Det være seg utredninger, skisseprosjekt, forprosjekt, detaljprosjekt, anbud, bygge- og garantifaser. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg B Ytelsesbeskrivelse.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO020)

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/157022 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.10.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

20.10.2017 12:05:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

3

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ KOFA ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Våler kommune i Solør ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Våler kommune i Solør ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Våler kommune i Solør

Registration number

871 034 222

Postal address

Sentralgården

Town

Våler i Solør

Postcode

2436

Country

Norge

Contact point

Kristian Dalen

Email

kd@vis.kommune.no

Telephone

+47 91651872

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

KOFA

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-595865 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

14.09.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

14.09.2017

Våler kommune i Solør

Referanse
2017-595865
Kunngjøringsdato
14.09.2017
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter