Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for nettbasert dagligvarehandel. Avtalen er rettet mot de tjenestestedene som bestiller mat med små forpakninger, krever rask levering, ikke har lagringskapasitet og bruker dagligvarebutikken i nærområdet for kjøp i dag. Avtalen er i stor grad rettet mot skoler og barnehager, men det er også mulig for alle andre tjenenesteområder /tjenestesteder i kommunene å bruke avtalen. Avtale og avtaleperiode Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for nettbasert dagligvarehandel. Avtaleforholdet vil bli regulert av vedlagte kontrakt. Kontraktens varighet er på 2 år med opsjon på automatisk forlengelse 1+1 år. Avtalen kan bli på totalt 4 år ved utløsing av full opsjon.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lørenskog kommune] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for nettbasert dagligvarehandel. Avtalen er rettet mot de tjenestestedene som bestiller mat med små forpakninger, krever rask levering, ikke har lagringskapasitet og bruker dagligvarebutikken i nærområdet for kjøp i dag. Avtalen er i stor grad rettet mot skoler og barnehager, men det er også mulig for alle andre tjenenesteområder /tjenestesteder i kommunene å bruke avtalen. Avtale og avtaleperiode Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for nettbasert dagligvarehandel. Avtaleforholdet vil bli regulert av vedlagte kontrakt. Kontraktens varighet er på 2 år med opsjon på automatisk forlengelse 1+1 år. Avtalen kan bli på totalt 4 år ved utløsing av full opsjon.

Procedure identifier

2017-591579

Internal identifier

17/32

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Næringsmidler, drikkevarer, tobakk og relaterte produkter

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/aflyzzvrnc

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for nettbasert dagligvarehandel. Avtalen er rettet mot de tjenestestedene som bestiller mat med små forpakninger, krever rask levering, ikke har lagringskapasitet og bruker dagligvarebutikken i nærområdet for kjøp i dag. Avtalen er i stor grad rettet mot skoler og barnehager, men det er også mulig for alle andre tjenenesteområder /tjenestesteder i kommunene å bruke avtalen. Avtale og avtaleperiode Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for nettbasert dagligvarehandel. Avtaleforholdet vil bli regulert av vedlagte kontrakt. Kontraktens varighet er på 2 år med opsjon på automatisk forlengelse 1+1 år. Avtalen kan bli på totalt 4 år ved utløsing av full opsjon.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Næringsmidler, drikkevarer, tobakk og relaterte produkter

Additional classification

Tilberedt og konservert fisk

Additional classification

Frukt, grønnsaker og lignende produkter

Additional classification

Bearbeidede frukt og grønnsaker

Additional classification

Meieriprodukter

Additional classification

Kornprodukter, stivelser og stivelsesprodukter

Additional classification

Kornprodukter

Additional classification

Brødprodukter, fersk bakverk og kaker

Additional classification

Alkoholfrie drikkevarer

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Lørenskog Kommune ] ---

Del 6: Results

Value of all contracts awarded in this procedure

25 000 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Marked Gruppen AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

25 000 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Date of the conclusion of the contract

2017-08-14

The contract is awarded within a framework agreement

false

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lørenskog kommune

Registration number

842 566 142

Postal address

Hasselveien 6

Town

Lørenskog

Postcode

1471

Country

Norge

Contact point

Stine Brun

Email

stibru@lorenskog.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Marked Gruppen AS

Size of the economic operator

sme

Registration number

914 841 836

Postal address

Østre Aker vei 264

Town

Oslo

Postcode

0977

Country

Norge

Email

soef@komplett.com

Internet address

http://marked.no

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Lørenskog Kommune

Town

Akershus

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-591579 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

04.10.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2017/S 103-206799

Publication date

04.10.2017

Lørenskog kommune

Tildelt til:

Marked Gruppen AS

Antall mottatte tilbud: Ikke angitt

Referanse
2017-591579
Kunngjøringsdato
04.10.2017
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.