Hjerteintervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ, haemodynamisk overvåkning/registrering/analyse og oppgradering av eksisterende eller nyinnkjøp av bildebehandling/analyse; intrakoronar OCT inkl. FFR og Intrakoronar ultralyd, IVUS inkl. FFR/iFR, med fullintegrering av systemene. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/76796273.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Hjerteintervensjonslaboratorium til Helse Bergen HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ, haemodynamisk overvåkning/registrering/analyse og oppgradering av eksisterende eller nyinnkjøp av bildebehandling/analyse; intrakoronar OCT inkl. FFR og Intrakoronar ultralyd, IVUS inkl. FFR/iFR, med fullintegrering av systemene. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/76796273.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Procedure identifier
2017-445825
Internal identifier
2017/795
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Apparatur til angiografi
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Eventuelle studier og brosjyrer kan være utformet på norsk, skandinavisk eller engelsk
{code|name|legal-basis.OTHER}
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
4
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Biplan angiografistativ
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på biplan angiografistativ, haemodynamisk overvåkning/registrering/analyse og oppgradering av eksisterende eller nyinnkjøp av bildebehandling/analyse; intrakoronar OCT inkl. FFR og Intrakoronar ultralyd, IVUS inkl. FFR/iFR, med fullintegrering av systemene. Hjerteintervensjonslaboratoriet vil være Helse Bergens laboratorium for de mest kompliserte prosedyrene og dårligste pasientene. Den brukes også som akuttlaboratorium ved hjerteinfarkt/hjertestans. Systemet skal være dedikert til å utføre angiografier av hjerte samt PCI og avansert strukturell hjerteintervensjon. Systemet skal ha mulighet for integrering mot eksterne bildekilder; CT/MR/ekkocardiografi.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Apparatur til angiografi
Additional classification
Apparatur til angiografi
Additional classification
Angiografirom
Additional classification
Utstyr til digital angiografi
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell 3. Kurs for medisinsk fysiker
5.1.2 Place of performance
Postal address
Haukeland universitetssykehus
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.07.2018
End date
29.12.2028
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/76796273.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-01-12
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.01.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
233 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Hemodynamisk overvåkning
Description
Hemodynamisk overvåkning/registrering/analyse for bruk ved angiografier av hjerte samt PCI og avansert strukturell hjerteintervensjon
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Apparatur til angiografi
Additional classification
Utstyr til kardio-angiografi
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell
5.1.2 Place of performance
Postal address
Haukelanduniversitetssykehus
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.07.2018
End date
29.12.2028
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/76796273.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-01-12
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.01.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
233 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Intrakoronar OCT og FFR
Description
Oppgradering av eksisterende eller nyinnkjøp av bildebehandling/analyse; intrakoronar OCT inkl. FFR til bruk ved angiografier av hjerte samt PCI og avansert strukturell hjerteintervensjon
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Apparatur til angiografi
Additional classification
Utstyr til kardio-angiografi
Additional classification
Utstyr til hjerte- og karundersøkelser
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell
5.1.2 Place of performance
Postal address
Haukeland universitetssykehus
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.07.2018
End date
29.12.2028
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/76796273.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-01-12
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.01.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
233 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
5.1 Lot LOT-0004
Title
Intrakoronar IVUS og FFR/iFR
Description
Intrakoronar ultralyd, IVUS inkl. FFR/iFR til bruke ved angiografier av hjerte samt PCI og avansert strukturell hjerteintervensjon
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Apparatur til angiografi
Additional classification
Utstyr til hjerte- og karundersøkelser
Additional classification
Utstyr til røntgendiagnostikk
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1. Serviceavtale 2. Kurs for medisinskteknisk personell
5.1.2 Place of performance
Postal address
Haukeland universitetssykehus
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.07.2018
End date
29.12.2028
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det er et krav at tilbyder er et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved å fremlegge kopi av firmaattest. Utenlandske selskaper skal levere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/76796273.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-01-12
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.01.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
233 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Town
VADSØ
Country
Norge
Contact point
Njål Husøy
njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 46840121
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Mercell Norge AS
Postal address
Karihaugveien 89
Town
Oslo
Postcode
1086
Country
Norge
support@mercell.com
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Town
Vadsø
Country
Norge
njal.olav.husoy@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 46840121
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-445825 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.12.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.12.2017
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2017-445825
- Kunngjøringsdato
- 05.12.2017
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Apparatur til angiografi
Apparatur til angiografiMedisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleieMedisinsk utstyr
Medisinsk utstyrUtstyr for medisinsk, odontologisk og veterinærmedisinsk bildebehandling
Utstyr for medisinsk, odontologisk og veterinærmedisinsk bildebehandlingRøntgenapparatur
RøntgenapparaturAngiografirom
Angiografirom
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter