Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Helse Vest med underliggende foretak ( heretter kalt Kunden) har til enhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse med organisasjonenes virksomhet.For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundens interesser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70282214.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak
Description
Helse Vest med underliggende foretak ( heretter kalt Kunden) har til enhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse med organisasjonenes virksomhet.For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundens interesser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70282214.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Procedure identifier
2017-331866
Internal identifier
2017/801
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Main classification
Juridiske tjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
10 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak
Description
Helse Vest med underliggende foretak ( heretter Kunden) har tilenhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse medorganisasjonenes virksomhet. Selv om dette behovet i relativt stor grad dekkesav interne ressurser hos Kunden selv, vil det være behov for ekstern bistandved for eksempel manglende kapasitet eller kompetanse. For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundensinteresser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne. Kunden ønskerå inngå rammeavtale med èn totalleverandør av juridiske tjenester, med oppdeling på de tjenestetyper ogrettsområder som er nærmere beskrevet i konkurransedokumentene. i tillegg vil det inngås en avtale med en reserveleverandør for de tilfeller hvor hovedleverandør av ulike årsaker ikke kan benyttes. Oppdragsgiver ønsker tilbud på følgendetjenestetyper: · Juridisk rådgivning, både enkeltspørsmål ogstørre utredningsarbeid. · Bistand i eventuelle klage- og/ellertvistesaker, herunder forhandlinger og prosedyre. · Kurs, konferanser, seminarer og liknende.
5.1.1 Purpose
Main classification
Juridiske tjenester
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
10 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://permalink.mercell.com/70282214.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
24.11.2017 12:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
24.11.2017 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Tollbugata 7
Town
VADSØ
Postcode
9800
Country
Norge
Contact point
Beate Bertelsen Borrevik
beate.borrevik@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Mercell Norge AS
Postal address
Karihaugveien 89
Town
Oslo
Postcode
1086
Country
Norge
support@mercell.com
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Town
Vadsø
Country
Norge
beate.borrevik@sykehusinnkjop.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-331866 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
21.10.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.10.2017
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2017-331866
- Kunngjøringsdato
- 21.10.2017
- Estimert verdi
- 10 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter