Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterJuridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Helse Vest med underliggende foretak ( heretter kalt Kunden)  har til enhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse med organisasjonenes virksomhet.For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundens interesser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne.  Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70282214.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak

Description

Helse Vest med underliggende foretak ( heretter kalt Kunden)  har til enhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse med organisasjonenes virksomhet.For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundens interesser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne.  Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70282214.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

Procedure identifier

2017-331866

Internal identifier

2017/801

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Main classification

Juridiske tjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Juridiske tjenester til Helse Vest med underliggende foretak

Description

Helse Vest med underliggende foretak ( heretter Kunden)  har tilenhver tid løpende behov for juridisk bistand i forbindelse medorganisasjonenes virksomhet. Selv om dette behovet i relativt stor grad dekkesav interne ressurser hos Kunden selv, vil det være behov for ekstern bistandved for eksempel manglende kapasitet eller kompetanse. For å sikre tilstrekkelig grad av ivaretakelse av Kundensinteresser kunngjør derfor Sykehusinnkjøp HF  en åpen tilbudskonkurranse for kjøp av juridiske tjenester på Kundens vegne. Kunden ønskerå inngå rammeavtale med èn totalleverandør av juridiske tjenester, med oppdeling  på de tjenestetyper ogrettsområder som er nærmere beskrevet i konkurransedokumentene. i tillegg vil det inngås en avtale med en reserveleverandør for de tilfeller hvor hovedleverandør av ulike årsaker ikke kan benyttes.  Oppdragsgiver ønsker tilbud på følgendetjenestetyper: ·        Juridisk rådgivning, både enkeltspørsmål ogstørre utredningsarbeid. ·        Bistand i eventuelle klage- og/ellertvistesaker, herunder forhandlinger og prosedyre. ·        Kurs, konferanser, seminarer og liknende.

5.1.1 Purpose

Main classification

Juridiske tjenester

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://permalink.mercell.com/70282214.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

24.11.2017 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

24.11.2017 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Mercell Norge AS ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Tollbugata 7

Town

VADSØ

Postcode

9800

Country

Norge

Contact point

Beate Bertelsen Borrevik

Email

beate.borrevik@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Mercell Norge AS

Postal address

Karihaugveien 89

Town

Oslo

Postcode

1086

Country

Norge

Email

support@mercell.com

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Town

Vadsø

Country

Norge

Email

beate.borrevik@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-331866 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

21.10.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

21.10.2017

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2017-331866
Kunngjøringsdato
21.10.2017
Estimert verdi
10 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter