Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter160-BYM-2016 Rammeavtale for anskaffelse av konsulentbistand for Rusken
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

160-BYM-2016 Rammeavtale for anskaffelse av konsulentbistand for Rusken

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rusken er Oslo kommunes satsing på en ren og trivelig by sammen med Oslos befolkning. Rusken er et ubyråkratisk tiltak som bygger på dugnadsånden og frivillig arbeid hos enkeltmennesker, borettslag, barnehager, skoler, organisasjoner, næringslivet mv. Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med én leverandør i den hensikt å bistå Ruskensekretariatet i arbeidet med oppbygging, videreutvikling og administrasjon av Ruskens digitale prosjekter, kampanjer og aktiviteter. Oppdragsgiver har et overordnet behov for å kommunisere og samhandle med byens borgere om sine ulike aktiviteter, tiltak og tjenester. Ruskensekretariatet har behov for en avtale som i perioder og ved behov, styrker og supplerer sekretariatet gjennom å tilby tilgang på personer/ressurser innen ulike kompetansefelter. Det er behov for tilgang til et sammensatt fagmiljø som kan bistå i arbeidet med merkevarebygging av Rusken-konseptet.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune Bymiljøetaten] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

160-BYM-2016 Rammeavtale for anskaffelse av konsulentbistand for Rusken

Description

Rusken er Oslo kommunes satsing på en ren og trivelig by sammen med Oslos befolkning. Rusken er et ubyråkratisk tiltak som bygger på dugnadsånden og frivillig arbeid hos enkeltmennesker, borettslag, barnehager, skoler, organisasjoner, næringslivet mv. Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med én leverandør i den hensikt å bistå Ruskensekretariatet i arbeidet med oppbygging, videreutvikling og administrasjon av Ruskens digitale prosjekter, kampanjer og aktiviteter. Oppdragsgiver har et overordnet behov for å kommunisere og samhandle med byens borgere om sine ulike aktiviteter, tiltak og tjenester. Ruskensekretariatet har behov for en avtale som i perioder og ved behov, styrker og supplerer sekretariatet gjennom å tilby tilgang på personer/ressurser innen ulike kompetansefelter. Det er behov for tilgang til et sammensatt fagmiljø som kan bistå i arbeidet med merkevarebygging av Rusken-konseptet.

Procedure identifier

2017-308491

Internal identifier

160-BYM-2016 sak 16/27706

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

160-BYM-2016 Rammeavtale for anskaffelse av konsulentbistand for Rusken

Description

Arbeidsomfanget vil være varierende gjennom kalenderåret og blant annet avhenge av aktiviteter knyttet til sesongrelaterte aksjoner og arrangement, valg av ulike kampanjer samt behov for ulike satsninger gjennom året. Rammeavtalen skal dekke behovet for bistand med oppbygging, videreutvikling og administrasjon av ulike digitale prosjekter og kommunikasjonsløsninger samt markedsføring og merkevarebygging av Rusken-konseptet. I tillegg skal avtalen dekke produksjon, utvikling og koordinering av ulike typer kampanjer og arrangement. For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og arbeidsoppgaver se konkurransegrunnlaget med alle vedlegg.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Additional classification

Digitaltrykkingstjenester

Additional classification

Reklamekampanjetjenester

Additional classification

Reklame og markedsføringstjenester

Additional classification

Organisering av arrangement

Additional classification

Markedsføringstjenester

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

For kontrakten gjelder opsjon for oppdragsgiver til å forlenge kontrakten for ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper. Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/152731 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

27.04.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

27.04.2017 13:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Avtaleforholdet vil bli regulert av Statens standardavtale SSA-R, Rammeavtalen, vedlegg 3. Avtalevilkår for kontrakter som kan tildeles innenfor rammeavtalen vil være Statens standardavtaler om konsulenttjenester SSA-B enkel, Den enkle bistandsavtalen, vedlegg 4. Avtale om bistand fra konsulent med spesifisering integrert i avtaleteksten, vedlegg 2.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo kommune Bymiljøetaten ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune Bymiljøetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune Bymiljøetaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune Bymiljøetaten

Registration number

996 922 766

Postal address

Postboks 636 Løren

Town

OSLO

Postcode

0507

Country

Norge

Contact point

Jannicke Andersen

Email

postmottak@bym.oslo.kommune.no

Telephone

+47 97604100

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo kommune Bymiljøetaten

Postal address

Postboks 636 Løren

Town

oslo

Postcode

0507

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-308491 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

16.03.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

16.03.2017

Oslo kommune Bymiljøetaten

Referanse
2017-308491
Kunngjøringsdato
16.03.2017
Estimert verdi
6 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter