Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE

Description

Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.

Procedure identifier

2017-172571

Internal identifier

201600594

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rengjøring

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

700 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE

Description

Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rengjøring

Additional classification

Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer

Additional classification

Rengjøring av lokaler

Additional classification

Rengjøring av bygninger

Additional classification

Renholdstjenester for kontor, skole og kontorutstyr

Additional classification

Rengjøring av kontorutstyr

Additional classification

Rengjøring av kontorer

Additional classification

Rengjøring av skoler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjonsmulighet for forlengelse inntil 1+1 år

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjonsmulighet for forlengelse inntil 1+1 år

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

700 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal være godkjent av Arbeidstilsynet Dokumentasjon: Godkjenning fra Arbeidstilsynet.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Justification for restricting access to certain procurement documents

{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}

Information about restricted documents is available at

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181539&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

27.04.2017 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

27.04.2017 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

10

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten

Registration number

971 183 675

Postal address

Strømsveien 102

Town

Oslo

Postcode

0663

Country

Norge

Contact point

Camilla Gundhus

Email

camilla.gundhus@uke.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Internet address

www.oslo.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten

Postal address

Postboks 6538

Town

Oslo

Postcode

0606

Country

Norge

Email

postmottak@uke.oslo.kommune.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-172571 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

24.03.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

24.03.2017

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten

Referanse
2017-172571
Kunngjøringsdato
24.03.2017
Estimert verdi
700 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter