ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
Description
Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.
Procedure identifier
2017-172571
Internal identifier
201600594
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rengjøring
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
700 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
Description
Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rengjøring
Additional classification
Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer
Additional classification
Rengjøring av lokaler
Additional classification
Rengjøring av bygninger
Additional classification
Renholdstjenester for kontor, skole og kontorutstyr
Additional classification
Rengjøring av kontorutstyr
Additional classification
Rengjøring av kontorer
Additional classification
Rengjøring av skoler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjonsmulighet for forlengelse inntil 1+1 år
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjonsmulighet for forlengelse inntil 1+1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
700 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal være godkjent av Arbeidstilsynet Dokumentasjon: Godkjenning fra Arbeidstilsynet.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Justification for restricting access to certain procurement documents
{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}
Information about restricted documents is available at
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181539&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
27.04.2017 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
27.04.2017 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
10
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Registration number
971 183 675
Postal address
Strømsveien 102
Town
Oslo
Postcode
0663
Country
Norge
Contact point
Camilla Gundhus
camilla.gundhus@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Postal address
Postboks 6538
Town
Oslo
Postcode
0606
Country
Norge
postmottak@uke.oslo.kommune.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-172571 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
24.03.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
24.03.2017
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
- Referanse
- 2017-172571
- Kunngjøringsdato
- 24.03.2017
- Estimert verdi
- 700 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter