Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInkasso Fjellinjen AS
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Inkasso Fjellinjen AS

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Fjellinjen har til hensikt å inngå to parallelle kontrakter om inkassotjenester. Kontraktene vil gi inkassoselskapene en rett til å forestå inndrivelse av ikke betalte krav fra norske kjøretøy. Kontraktene består av to hovedtyper krav som skal innfordres: - Inkasso av ubetalte passeringer uten AutoPASS avtale. - Inkasso av krav overfor kunder med AutoPASS avtale. Det er kun nye saker som skal behandles under kontraktene. Tidligere oversendte saker til inkasso vil bli behandlet undereksisterende inkassoavtaler.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Fjellinjen AS] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Inkasso Fjellinjen AS

Description

Fjellinjen har til hensikt å inngå to parallelle kontrakter om inkassotjenester. Kontraktene vil gi inkassoselskapene en rett til å forestå inndrivelse av ikke betalte krav fra norske kjøretøy. Kontraktene består av to hovedtyper krav som skal innfordres: - Inkasso av ubetalte passeringer uten AutoPASS avtale. - Inkasso av krav overfor kunder med AutoPASS avtale. Det er kun nye saker som skal behandles under kontraktene. Tidligere oversendte saker til inkasso vil bli behandlet undereksisterende inkassoavtaler.

Procedure identifier

2017-118732

Internal identifier

2017 - 14

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Inkassovirksomhet

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

75 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Inkasso Fjellinjen AS

Description

I 2016 oversendte Fjellinjen 152 227 saker til inkasso. Det vil ikke bli utbetalt vederlag fra oppdragsgiverne i forbindelse med utførelsen av kontrakten da det på ordinært vis kan ilegges salærer jf lov om inkassotjenester. Det vil bli inngått to parallelle kontrakter. Tildelingen vil skje blant annet på basis av tilbudt «pay back» til oppdragsgiver av salæret. Det er kun nye saker som skal behandles under kontraktene. Tidligere oversendte saker til inkasso vil bli behandlet under eksisterende inkassoavtaler. En nærmere beskrivelse av kontraktytelsen fremgår av konkurransegrunnlaget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Inkassovirksomhet

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

75 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Organisatorisk og juridisk stilling: 1: Foretaket skal være lovlig registrert. Dokumentasjonskrav: Norsk firma: Firmaattest Utenlandsk firma: Attester for registrering i faglig register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert. 2: Foretaket skal ha ordnede forhold hva gjelder betaling av skatter og avgifter. Dokumentasjonskrav Norsk firma: Attest(er) for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp. Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemland som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatt og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i det land leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/157797 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of tenders

21.11.2017 11:00:00+02:00

Terms of contract

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Fjellinjen AS ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Fjellinjen AS ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Fjellinjen AS

Registration number

941 856 543

Postal address

St. Olavsgt. 28

Town

Oslo

Postcode

0166

Country

Norge

Contact point

Terje Lunde Kværhellen

Email

terje@fjellinjen.no

Telephone

+47 97020067

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Klagenemnda for offentlige anskaffelser

Postal address

Postboks 439 Sentrum

Town

Bergen

Postcode

5805

Country

Norge

Email

post@kofa.no

Telephone

+47 55597500

Fax

+47 55597599

Internet address

http://www.kofa.no/

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-118732 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

24.10.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

24.10.2017

Fjellinjen AS

Referanse
2017-118732
Kunngjøringsdato
24.10.2017
Estimert verdi
75 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter