Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.: - Nye dekk - Regummierte dekk - Seiping av dekk - Felger - Montering på felg inkl. avbalansering - Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov - Tilhørende tjenester
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Unibuss AS] ---
Activity of the contracting entity
Urban railway, tramway, trolleybus or bus services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester
Description
Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.: - Nye dekk - Regummierte dekk - Seiping av dekk - Felger - Montering på felg inkl. avbalansering - Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov - Tilhørende tjenester
Procedure identifier
2017-087428
Internal identifier
UB-K00194
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Dekk til busser
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
30 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester
Description
Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.: Nye dekk Regummierte dekk Seiping av dekk Felger Montering på felg inkl. avbalansering Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov Tilhørende tjenester
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Dekk til busser
Additional classification
Hjul, deler og tilbehør
Additional classification
Dekkbaner, slitebaner for dekk
Additional classification
Dekk til tunge/lette kjøretøy
Additional classification
Dekk til busser
Additional classification
Regummierte dekk
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO06)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO02)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.04.2018
End date
31.12.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
30 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Kav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert revisjonsberetning fra de 2 siste årene. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Det skal også vedlegges Kredittvurdering fra uavhengig kredittvurderingsselskap.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av miljøstyringssystemet leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av bedriftens interne antikorrupsjonsarbeider. Compliance Det skal gis en kortfattet beskrivelse av av virksomhetens systemer og/eller rutiner for å imøtekomme lover, regler og etisk etterrettelig forretningsførsel. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjon: 2 attester fra lignende leveranser de 2 siste årene. Attestene skal være signert eller skriftlig bekreftet av oppdragsgiver for de ulike leveransene, og skal som minimum inneholde: Kort beskrivelse av leveransen. Tidspunkt for gjennomføring. Dersom signert eller bekreftet attest ikke er mulig å få til, skal leverandøren levere en liste over relevante oppdrag med beskrivelse i henhold til punktene ovenfor. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis. Omfang av leveranse i beløp. Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren.
Use of this criterion
Used
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/158386 ] ---
Ad hoc communication channel
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2018-01-05
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English, norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.12.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
104 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Unibuss AS ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Unibuss AS ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Unibuss AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Unibuss AS
Registration number
985 615 616
Postal address
Schweigaards gate 16
Town
OSLO
Postcode
0191
Country
Norge
Contact point
Steinar Nilsen
steinar.nilsen@unibuss.no
Telephone
+47 93240706
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Unibuss AS
Postal address
Schweigaardsgate 16
Town
Oslo
Postcode
0191
Country
Norge
steinar.nilsen@unibuss.no
Telephone
+47 93240706
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-087428 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
17.11.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
17.11.2017
Unibuss AS
- Referanse
- 2017-087428
- Kunngjøringsdato
- 17.11.2017
- Estimert verdi
- 30 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Bybane, trikk, trolleybuss eller busstjenester
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter