Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.:  - Nye dekk  - Regummierte dekk  - Seiping av dekk  - Felger  - Montering på felg inkl. avbalansering  - Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov  - Tilhørende tjenester

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Unibuss AS] ---

Activity of the contracting entity

Urban railway, tramway, trolleybus or bus services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester

Description

Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.:  - Nye dekk  - Regummierte dekk  - Seiping av dekk  - Felger  - Montering på felg inkl. avbalansering  - Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov  - Tilhørende tjenester

Procedure identifier

2017-087428

Internal identifier

UB-K00194

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Dekk til busser

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

30 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester

Description

Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.:  Nye dekk  Regummierte dekk  Seiping av dekk  Felger  Montering på felg inkl. avbalansering  Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov  Tilhørende tjenester

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Dekk til busser

Additional classification

Hjul, deler og tilbehør

Additional classification

Dekkbaner, slitebaner for dekk

Additional classification

Dekk til tunge/lette kjøretøy

Additional classification

Dekk til busser

Additional classification

Regummierte dekk

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse 1 + 1 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO06)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO02)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.04.2018

End date

31.12.2020

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på forlengelse 1 + 1 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

30 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører:  Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører:  Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Kav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører:  Firmaattest. Utenlandske leverandører:  Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Kav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert revisjonsberetning fra de 2 siste årene. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Det skal også vedlegges Kredittvurdering fra uavhengig kredittvurderingsselskap.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder:  En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet.  Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av miljøstyringssystemet leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av bedriftens interne antikorrupsjonsarbeider.  Compliance  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av av virksomhetens systemer og/eller rutiner for å imøtekomme lover, regler og etisk etterrettelig forretningsførsel. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjon: 2 attester fra lignende leveranser de 2 siste årene. Attestene skal være signert eller skriftlig bekreftet av oppdragsgiver for de ulike leveransene, og skal som minimum inneholde:  Kort beskrivelse av leveransen.  Tidspunkt for gjennomføring. Dersom signert eller bekreftet attest ikke er mulig å få til, skal leverandøren levere en liste over relevante oppdrag med beskrivelse i henhold til punktene ovenfor. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis.  Omfang av leveranse i beløp.  Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren.

Use of this criterion

Used

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/158386 ] ---

Ad hoc communication channel

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2018-01-05

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English, norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.12.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

104 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Unibuss AS ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Unibuss AS ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Unibuss AS ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Unibuss AS

Registration number

985 615 616

Postal address

Schweigaards gate 16

Town

OSLO

Postcode

0191

Country

Norge

Contact point

Steinar Nilsen

Email

steinar.nilsen@unibuss.no

Telephone

+47 93240706

Internet address

www.unibuss.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Unibuss AS

Postal address

Schweigaardsgate 16

Town

Oslo

Postcode

0191

Country

Norge

Email

steinar.nilsen@unibuss.no

Telephone

+47 93240706

Internet address

www.unibuss.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-087428 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

17.11.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

17.11.2017

Unibuss AS

Referanse
2017-087428
Kunngjøringsdato
17.11.2017
Estimert verdi
30 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Bybane, trikk, trolleybuss eller busstjenester

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter