Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInvitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Sykehusinnkjøp HF har på vegne av Helse Vest RHF til hensikt å utlyse konkurranse for pasientvarmesystem til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Førde HF og Helse Fonna HF. Pasientvarmesystemet skal benyttes pre-operativt, under operasjon og post-operativt for å sikre at pasienten holder en stabil temperatur og for å hindre fall i temperatur.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF

Description

Sykehusinnkjøp HF har på vegne av Helse Vest RHF til hensikt å utlyse konkurranse for pasientvarmesystem til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Førde HF og Helse Fonna HF. Pasientvarmesystemet skal benyttes pre-operativt, under operasjon og post-operativt for å sikre at pasienten holder en stabil temperatur og for å hindre fall i temperatur.

Internal identifier

2017/785

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF

Description

For å få et best mulig utgangspunkt for utarbeidelse av kravspesifikasjon ønsker oppdragsgiver å kartlegge hvilke løsninger for pasientvarming som finnes i markedet. I den forbindelse inviterer vi interessenter til markedsdialog på Haukeland Universitetssjukehus. Det er ønskelig med en produktpresentasjon og å se utstyret fysisk. Markedsdialogen gjennomføres som én-til-én dialog mellom interessent og oppdragsgiver og det er satt av 45 minutter til den enkelte interessent. Fra oppdragsgiver vil det være representanter fra alle foretakene innen Kirurgisk avdeling, Anestesi/Intensiv seksjon, Avdeling for akuttmedisin, Medisinsk Teknisk Avdeling og Innkjøp. I tillegg kan det komme et ukjent antall øvrige deltakere. Møtene vil foregå 28. september 2017 og tidspunkt avtales fortløpende. Sted: Haukeland Universitetssjukehus Jonas Lies vei 83 5021 Bergen Aktuelle tilbydere bes melde sin interesse innen 11.09.2017 i Mercell.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

Additional classification

Medisinske forbruksvarer

Additional classification

Blod- og væskevarmere

3.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestlandet (NO0A)

3.1.5 Generell informasjon

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

SYKEHUSINNKJØP HF

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Tollbugata 7

Town

VADSØ

Postcode

9800

Country

Norge

Contact point

Maiken Sanden

Email

maiken.lilleeidet.sanden@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 97039392

Roles of this organisation

Buyer

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-034403 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

28.07.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

28.07.2017

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2017-034403
Kunngjøringsdato
28.07.2017
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.