Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Sykehusinnkjøp HF har på vegne av Helse Vest RHF til hensikt å utlyse konkurranse for pasientvarmesystem til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Førde HF og Helse Fonna HF. Pasientvarmesystemet skal benyttes pre-operativt, under operasjon og post-operativt for å sikre at pasienten holder en stabil temperatur og for å hindre fall i temperatur.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF
Description
Sykehusinnkjøp HF har på vegne av Helse Vest RHF til hensikt å utlyse konkurranse for pasientvarmesystem til Helse Bergen HF, Helse Stavanger HF, Helse Førde HF og Helse Fonna HF. Pasientvarmesystemet skal benyttes pre-operativt, under operasjon og post-operativt for å sikre at pasienten holder en stabil temperatur og for å hindre fall i temperatur.
Internal identifier
2017/785
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Invitasjon til markedsdialog om anskaffelse av pasientvarmesystem til Helse Vest RHF
Description
For å få et best mulig utgangspunkt for utarbeidelse av kravspesifikasjon ønsker oppdragsgiver å kartlegge hvilke løsninger for pasientvarming som finnes i markedet. I den forbindelse inviterer vi interessenter til markedsdialog på Haukeland Universitetssjukehus. Det er ønskelig med en produktpresentasjon og å se utstyret fysisk. Markedsdialogen gjennomføres som én-til-én dialog mellom interessent og oppdragsgiver og det er satt av 45 minutter til den enkelte interessent. Fra oppdragsgiver vil det være representanter fra alle foretakene innen Kirurgisk avdeling, Anestesi/Intensiv seksjon, Avdeling for akuttmedisin, Medisinsk Teknisk Avdeling og Innkjøp. I tillegg kan det komme et ukjent antall øvrige deltakere. Møtene vil foregå 28. september 2017 og tidspunkt avtales fortløpende. Sted: Haukeland Universitetssjukehus Jonas Lies vei 83 5021 Bergen Aktuelle tilbydere bes melde sin interesse innen 11.09.2017 i Mercell.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
Additional classification
Medisinske forbruksvarer
Additional classification
Blod- og væskevarmere
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestlandet (NO0A)
3.1.5 Generell informasjon
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
SYKEHUSINNKJØP HF
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Tollbugata 7
Town
VADSØ
Postcode
9800
Country
Norge
Contact point
Maiken Sanden
maiken.lilleeidet.sanden@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 97039392
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-034403 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
28.07.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
28.07.2017
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2017-034403
- Kunngjøringsdato
- 28.07.2017
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.