Åpen anbudskonkurranse - bedriftstelefoniløsning, telefoniutstyr
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) ønsker å ta i bruk kostnadseffektive og fremtidsrettede løsninger som best mulig kan dekke behovene til effektiv og pålitelig kommunikasjon både internt og eksternt. Formålet med anskaffelsen er å sikre pålitelige leveranser av telefoniløsning og telefoniutstyr som er av høy kvalitet og teknologisk blant de fremste som tilbys på markedet. DFØs målsetting er gjennom denne avtalen å få optimal kvalitet og funksjonalitet til lav pris. «Trådløs bedrift» inneholder en ordning for sentralbordløsning. Denne benyttes til å håndtere vårt sentralbord i Oslo, samt en køordning for våre to kundesentre i Stavanger og Trondheim. Kundesentrene har daglig om lag 300 henvendelser hver på henholdsvis e-post og telefon. Fra mai i år tok kundesentrene i bruk en CRM løsning fra SuperOffice for å samle informasjon om statlige virksomheter, og henvendelser fra disse. Det er et mål å få til en integrasjon mellom CRM- og bedriftstelefoniløsningen.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Direktoratet for økonomistyring] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Åpen anbudskonkurranse - bedriftstelefoniløsning, telefoniutstyr
Description
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) ønsker å ta i bruk kostnadseffektive og fremtidsrettede løsninger som best mulig kan dekke behovene til effektiv og pålitelig kommunikasjon både internt og eksternt. Formålet med anskaffelsen er å sikre pålitelige leveranser av telefoniløsning og telefoniutstyr som er av høy kvalitet og teknologisk blant de fremste som tilbys på markedet. DFØs målsetting er gjennom denne avtalen å få optimal kvalitet og funksjonalitet til lav pris. «Trådløs bedrift» inneholder en ordning for sentralbordløsning. Denne benyttes til å håndtere vårt sentralbord i Oslo, samt en køordning for våre to kundesentre i Stavanger og Trondheim. Kundesentrene har daglig om lag 300 henvendelser hver på henholdsvis e-post og telefon. Fra mai i år tok kundesentrene i bruk en CRM løsning fra SuperOffice for å samle informasjon om statlige virksomheter, og henvendelser fra disse. Det er et mål å få til en integrasjon mellom CRM- og bedriftstelefoniløsningen.
Procedure identifier
2017-026950
Internal identifier
15/916
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Telefonisttjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Åpen anbudskonkurranse - bedriftstelefoniløsning, telefoniutstyr
Description
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) har derfor behov for å fornye dagens avtale for telefoni, både ut fra avtalemessige, organisatoriske og kostnadsmessige årsaker. Anbudet er delt i to deler: 1. Bedriftstelefoniløsning 2. Telefoniutstyr «Trådløs bedrift» inneholder en ordning for sentralbordløsning. Denne benyttes til å håndtere vårt sentralbord i Oslo, samt en køordning for våre to kundesentre i Stavanger og Trondheim. Kundesentrene har daglig om lag 300 henvendelser hver på henholdsvis e-post og telefon. Fra mai i år tok kundesentrene i bruk en CRM løsning fra SuperOffice for å samle informasjon om statlige virksomheter, og henvendelser fra disse. Det er et mål å få til en integrasjon mellom CRM- og bedriftstelefoniløsningen.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Telefonisttjenester
Additional classification
Mobiltelefoner
Additional classification
Telefon- og dataoverføringstjenester
Additional classification
Telefonisttjenester
Additional classification
Telekommunikasjonstjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Kontrakten er inngått for 2 år med opsjon om forlengelse med 1 år maksimalt 2 ganger. Kontraktens totale lengde er maksimalt 4 år fra kontraktsinngåelsen.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Direktoratet for økonomistyring ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
8 000 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier 1
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Telenor AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
1
Value of the result
3 000 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Identifier of the contract
1
Title
[ Rammeavtale telefonisutstyr mv ] ---
Date of the conclusion of the contract
2016-11-18
The contract is awarded within a framework agreement
false
6.1 Result Lot Identifier 2
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Phonero AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
2
Value of the result
5 000 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Identifier of the contract
2
Title
[ Bedriftstelefoniløsning mv ] ---
Date of the conclusion of the contract
2016-12-05
The contract is awarded within a framework agreement
false
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Direktoratet for økonomistyring
Registration number
986252932
Postal address
Postboks 7154
Town
Oslo
Postcode
0130
Country
Norge
Contact point
Terje Finstad
postmottak@dfo.no
Telephone
+47 40007997
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Telenor AS
Postal address
Postboks 1
Town
Fornebu
Postcode
1331
Country
Norge
Roles of this organisation
Winner of these lots
1
8.1 ORG-0003
Official name
Phonero AS
Postal address
Postboks 70
Town
Kristiansand
Postcode
4661
Country
Norge
Roles of this organisation
Winner of these lots
2
8.1 ORG-0004
Official name
Direktoratet for økonomistyring
Town
Oslo
Postcode
0130
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-026950 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
27.01.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2016/S 181-326067
Publication date
27.01.2017
Direktoratet for økonomistyring
- Referanse
- 2017-026950
- Kunngjøringsdato
- 27.01.2017
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.