Hopp til hovedinnhold

Aktiv

Dynamisk innkjøpsordningKunngjøringsdato: 29.09.2020
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap

Stavanger kommune inviterer med dette interesserte leverandører til å søke om å bli kvalifisert til dynamisk innkjøpsordning for samfunnssikkerhet og beredskap. Stavanger kommune skal være et trygt og robust lokalsamfunn. Kommunen har et generelt og grunnleggende ansvar for å ivareta befolkningens sikkerhet og trygghet innenfor vårt geografiske område. Kommunen skal ha god krisehåndteringsevne og bidra til å opprettholde kritiske samfunnsfunksjoner i beredskapssituasjoner. Stavanger kommune arbeider derfor helhetlig og systematisk med samfunnssikkerhet og beredskap i hele organisasjonen. Klikk her https://permalink.mercell.com/139337286.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Stavanger kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap

Description

Stavanger kommune inviterer med dette interesserte leverandører til å søke om å bli kvalifisert til dynamisk innkjøpsordning for samfunnssikkerhet og beredskap. Stavanger kommune skal være et trygt og robust lokalsamfunn. Kommunen har et generelt og grunnleggende ansvar for å ivareta befolkningens sikkerhet og trygghet innenfor vårt geografiske område. Kommunen skal ha god krisehåndteringsevne og bidra til å opprettholde kritiske samfunnsfunksjoner i beredskapssituasjoner. Stavanger kommune arbeider derfor helhetlig og systematisk med samfunnssikkerhet og beredskap i hele organisasjonen. Klikk her https://permalink.mercell.com/139337286.aspx

Procedure identifier

2020-330413

Internal identifier

20/34747

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Tjenester i forbindelse med allmenn sikkerhet

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap

Description

Denne ordningen skal dekke bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor samfunnssikkerhet og beredskap. Det inkluderer, men er ikke begrenset til, følgende områder: Risikoanalyser  - Planlegge og gjennomføre risikoanalyser, inkludert tema som vokser frem som følge av globale endringer, ny teknologi og nye samarbeidsformer, som for eksempel: -- Klimarelaterte forhold -- Hybride trusler / militært-sivilt samarbeid -- Terror -- Cybersikkerhet Beredskap - Planlegge og gjennomføre beredskapsanalyser - Utarbeide beredskapsplanverk - Planlegge og gjennomføre beredskapsøvelser Læring og kontinuerlig utvikling - Planlegge og gjennomføre granskinger/undersøkelser/evalueringer - Bidra til at funn fra granskinger/undersøkelser/evalueringer fører til endringer - Kartlegge og bidra til å utvikle sikkerhetskultur Leverandøren må ha relevant kompetanse innen ett eller flere av områdene nevnt over. Den dynamiske innkjøpsordningen skal gi oss tilgang på ekstern kompetanse innenfor ett eller flere av områdene, eller dersom vi i perioder har behov utover det vi klarer å dekke med egne ressurser, eller har behov for å supplere våre egne ressurser med et større team. Det er ønskelig å tilrettelegge for samarbeid mellom konsulenter og interne fageksperter. Dette vil imidlertid variere fra avrop til avrop.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Tjenester i forbindelse med allmenn sikkerhet

Additional classification

Samfunnstjenester

Additional classification

Tjenester i forbindelse med allmenn lov og orden

Additional classification

Krisehåndteringstjenester

Additional classification

Sikkerhetstjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Det vil kunne bli benyttet opsjoner i de enkelte anskaffelsene under ordningen. Opsjoner vil bli spesifisert i forbindelse med invitasjon til å gi tilbud.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

03.11.2020

End date

04.11.2030

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/139337286.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

04.11.2030 00:00:00+01:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Stavanger tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Stavanger kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Stavanger kommune

Registration number

964965226

Postal address

Postboks 8001

Town

STAVANGER

Postcode

4068

Country

Norge

Contact point

Lin Helliesen

Email

lin.helliesen@stavanger.kommune.no

Telephone

+47 51507567

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Stavanger tingrett

Town

Stavanger

Country

Norge

Roles of this organisation

Del 11: Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-330413 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

29.09.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

29.09.2020

Stavanger kommune

Kvalifikasjonsfrist:

04.11.2030

Referanse
2020-330413
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens KGV

Gå til dokumenter

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0