Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap
Stavanger kommune inviterer med dette interesserte leverandører til å søke om å bli kvalifisert til dynamisk innkjøpsordning for samfunnssikkerhet og beredskap. Stavanger kommune skal være et trygt og robust lokalsamfunn. Kommunen har et generelt og grunnleggende ansvar for å ivareta befolkningens sikkerhet og trygghet innenfor vårt geografiske område. Kommunen skal ha god krisehåndteringsevne og bidra til å opprettholde kritiske samfunnsfunksjoner i beredskapssituasjoner. Stavanger kommune arbeider derfor helhetlig og systematisk med samfunnssikkerhet og beredskap i hele organisasjonen. Klikk her https://permalink.mercell.com/139337286.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Stavanger kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap
Description
Stavanger kommune inviterer med dette interesserte leverandører til å søke om å bli kvalifisert til dynamisk innkjøpsordning for samfunnssikkerhet og beredskap. Stavanger kommune skal være et trygt og robust lokalsamfunn. Kommunen har et generelt og grunnleggende ansvar for å ivareta befolkningens sikkerhet og trygghet innenfor vårt geografiske område. Kommunen skal ha god krisehåndteringsevne og bidra til å opprettholde kritiske samfunnsfunksjoner i beredskapssituasjoner. Stavanger kommune arbeider derfor helhetlig og systematisk med samfunnssikkerhet og beredskap i hele organisasjonen. Klikk her https://permalink.mercell.com/139337286.aspx
Procedure identifier
2020-330413
Internal identifier
20/34747
Type of procedure
Restricted
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tjenester i forbindelse med allmenn sikkerhet
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Dynamisk innkjøpsordning - Samfunnssikkerhet og beredskap
Description
Denne ordningen skal dekke bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor samfunnssikkerhet og beredskap. Det inkluderer, men er ikke begrenset til, følgende områder: Risikoanalyser - Planlegge og gjennomføre risikoanalyser, inkludert tema som vokser frem som følge av globale endringer, ny teknologi og nye samarbeidsformer, som for eksempel: -- Klimarelaterte forhold -- Hybride trusler / militært-sivilt samarbeid -- Terror -- Cybersikkerhet Beredskap - Planlegge og gjennomføre beredskapsanalyser - Utarbeide beredskapsplanverk - Planlegge og gjennomføre beredskapsøvelser Læring og kontinuerlig utvikling - Planlegge og gjennomføre granskinger/undersøkelser/evalueringer - Bidra til at funn fra granskinger/undersøkelser/evalueringer fører til endringer - Kartlegge og bidra til å utvikle sikkerhetskultur Leverandøren må ha relevant kompetanse innen ett eller flere av områdene nevnt over. Den dynamiske innkjøpsordningen skal gi oss tilgang på ekstern kompetanse innenfor ett eller flere av områdene, eller dersom vi i perioder har behov utover det vi klarer å dekke med egne ressurser, eller har behov for å supplere våre egne ressurser med et større team. Det er ønskelig å tilrettelegge for samarbeid mellom konsulenter og interne fageksperter. Dette vil imidlertid variere fra avrop til avrop.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tjenester i forbindelse med allmenn sikkerhet
Additional classification
Samfunnstjenester
Additional classification
Tjenester i forbindelse med allmenn lov og orden
Additional classification
Krisehåndteringstjenester
Additional classification
Sikkerhetstjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Det vil kunne bli benyttet opsjoner i de enkelte anskaffelsene under ordningen. Opsjoner vil bli spesifisert i forbindelse med invitasjon til å gi tilbud.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
03.11.2020
End date
04.11.2030
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/139337286.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
04.11.2030 00:00:00+01:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Stavanger tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Stavanger kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Stavanger kommune
Registration number
964965226
Postal address
Postboks 8001
Town
STAVANGER
Postcode
4068
Country
Norge
Contact point
Lin Helliesen
lin.helliesen@stavanger.kommune.no
Telephone
+47 51507567
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Stavanger tingrett
Town
Stavanger
Country
Norge
Roles of this organisation
Del 11: Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-330413 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
29.09.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
29.09.2020
Stavanger kommune
Kvalifikasjonsfrist:
04.11.2030
- Referanse
- 2020-330413
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Dynamisk innkjøpsordning
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens KGV
Gå til dokumenter