Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVentilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på kjøp og leveranse av ventilasjonsfilter. 

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Trondheim kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse

Description

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på kjøp og leveranse av ventilasjonsfilter. 

Procedure identifier

2019-383921

Internal identifier

2019/11584

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kjøle- og ventilasjonsutstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Følgende organisasjoner har inngått innkjøpsavtale med oppdragsgiver og vil benytte seg av denne avtalen: Trondheim parkering KF Stavne Arbeid og Kompetanse KF Bakklandet Menighets Omsorgssenter Kystad helse og velferdssenter Trondhjems Hospital De tre sistnevnte er med basert på dagens driftsavtale med Trondheim kommune. Dersom det skulle skje endringer i driftsavtalen, vil det også kunne føre til endringer i denne avtalen.

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse

Description

Leverandøren skal kontinuerlig i avtaleperioden vedlikeholde et komplett filterkartotek vedrørende filtertyper, med størrelser, typer og antall for de enkelte bygg. Oppdragsgiver har ca 220 bygninger og størrelsene på disse byggene vil variere fra bygg til bygg. Cirka halvparten av byggene har 1-2 anlegg, mens de resterende byggene ca har 3-4 anlegg. Det skal årlig og ellers ved forespørsel leveres revidert kartotek kostnadsfritt til Oppdragsgiver.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kjøle- og ventilasjonsutstyr

Additional classification

Stoffilter

Additional classification

Industrimaskiner

Additional classification

Ventilasjonsutstyr

Additional classification

Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider

Additional classification

Filteranordninger

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO06)

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.09.2019

End date

14.09.2021

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

opsjon på 1 + 1 års forlengelse av avtalen.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Øvrige økonomiske og finansielle krav Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget - Leverandør skal være kredittverdig, Klasse A. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet, se www.datatilsynet.no Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Bare for offentlige vareleveranser Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringstiltak. Styring og sporing av leveransekjeden Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden. Miljøledelsestiltak Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/97628701.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.05.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

13.05.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Det stilles krav om at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører som direkte medvirker til å oppfylle kontrakten, har lønns- og arbeidsvilkår som ikke er dårligere enn allmenngyldig tariffavtale. På områder som ikke er dekket av forskrift om allmenngjort tariffavtale, stilles det krav om at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører som direkte medvirker til å oppfylle kontrakten, har lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende landsomfattende tariffavtale for den aktuelle bransje. Med lønns- og arbeidsvilkår menes det i denne sammenheng bestemmelser om minste arbeidstid, lønn, herunder overtidstillegg, skift- og turnustillegg og ulempetillegg, og dekning av utgifter til reise, kost og losji, i den grad slike bestemmelser følger av tariffavtalen.

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ KOFA ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trondheim kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Trondheim kommune

Registration number

942110464

Postal address

Erling Skakkes gate 14

Town

TRONDHEIM

Postcode

7004

Country

Norge

Contact point

Håkon Farstad

Email

innkjop.postmottak@trondheim.kommune.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

KOFA

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-383921 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.04.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.04.2019

Trondheim kommune

Referanse
2019-383921
Kunngjøringsdato
03.04.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter