Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på kjøp og leveranse av ventilasjonsfilter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Trondheim kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse
Description
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på kjøp og leveranse av ventilasjonsfilter.
Procedure identifier
2019-383921
Internal identifier
2019/11584
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kjøle- og ventilasjonsutstyr
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Følgende organisasjoner har inngått innkjøpsavtale med oppdragsgiver og vil benytte seg av denne avtalen: Trondheim parkering KF Stavne Arbeid og Kompetanse KF Bakklandet Menighets Omsorgssenter Kystad helse og velferdssenter Trondhjems Hospital De tre sistnevnte er med basert på dagens driftsavtale med Trondheim kommune. Dersom det skulle skje endringer i driftsavtalen, vil det også kunne føre til endringer i denne avtalen.
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Ventilasjonsfilter - Rammeavtale for perioden 2019 - 2021 med opsjon på 1 + 1 års forlengelse
Description
Leverandøren skal kontinuerlig i avtaleperioden vedlikeholde et komplett filterkartotek vedrørende filtertyper, med størrelser, typer og antall for de enkelte bygg. Oppdragsgiver har ca 220 bygninger og størrelsene på disse byggene vil variere fra bygg til bygg. Cirka halvparten av byggene har 1-2 anlegg, mens de resterende byggene ca har 3-4 anlegg. Det skal årlig og ellers ved forespørsel leveres revidert kartotek kostnadsfritt til Oppdragsgiver.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kjøle- og ventilasjonsutstyr
Additional classification
Stoffilter
Additional classification
Industrimaskiner
Additional classification
Ventilasjonsutstyr
Additional classification
Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
Additional classification
Filteranordninger
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO06)
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.09.2019
End date
14.09.2021
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
opsjon på 1 + 1 års forlengelse av avtalen.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Øvrige økonomiske og finansielle krav Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget - Leverandør skal være kredittverdig, Klasse A. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet, se www.datatilsynet.no Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Bare for offentlige vareleveranser Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringstiltak. Styring og sporing av leveransekjeden Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden. Miljøledelsestiltak Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/97628701.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.05.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
13.05.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Det stilles krav om at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører som direkte medvirker til å oppfylle kontrakten, har lønns- og arbeidsvilkår som ikke er dårligere enn allmenngyldig tariffavtale. På områder som ikke er dekket av forskrift om allmenngjort tariffavtale, stilles det krav om at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører som direkte medvirker til å oppfylle kontrakten, har lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende landsomfattende tariffavtale for den aktuelle bransje. Med lønns- og arbeidsvilkår menes det i denne sammenheng bestemmelser om minste arbeidstid, lønn, herunder overtidstillegg, skift- og turnustillegg og ulempetillegg, og dekning av utgifter til reise, kost og losji, i den grad slike bestemmelser følger av tariffavtalen.
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ KOFA ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trondheim kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Trondheim kommune
Registration number
942110464
Postal address
Erling Skakkes gate 14
Town
TRONDHEIM
Postcode
7004
Country
Norge
Contact point
Håkon Farstad
innkjop.postmottak@trondheim.kommune.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
KOFA
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-383921 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.04.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.04.2019
Trondheim kommune
- Referanse
- 2019-383921
- Kunngjøringsdato
- 03.04.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter