Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSkallsikring prioriterte bygg

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 03.10.2018
Kunngjort i EØS

Skallsikring prioriterte bygg

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør for å utvide dagens anlegg for adgangskontroll til å omfatte flere bygg, samt å inkludere service og vedlikehold for både dagens eksisterende anlegg og utvidelsen som omfattes av denne anskaffelsen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Odda kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Skallsikring prioriterte bygg

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør for å utvide dagens anlegg for adgangskontroll til å omfatte flere bygg, samt å inkludere service og vedlikehold for både dagens eksisterende anlegg og utvidelsen som omfattes av denne anskaffelsen.

Procedure identifier

2018-396471

Internal identifier

18/1087

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Adgangskontrollsystemer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Skallsikring prioriterte bygg

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør for å utvide dagens anlegg for adgangskontroll til å omfatte flere bygg, samt å inkludere service og vedlikehold for både dagens eksisterende anlegg og utvidelsen som omfattes av denne anskaffelsen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Adgangskontrollsystemer

Additional classification

Elektriske ledere for adgangskontrollsystemer

Additional classification

Elektronisk utstyr

Additional classification

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Anskaffelsen har også som formål å sikre Odda kommune opsjon på utvidelse av anlegget til også å omfatte andre funksjoner/moduler, som for eksempel kameraovervåking og brannalarm. I tillegg skal det også inngå opsjon på mer installasjon av adgangskontroll og innbruddsalarm enn det som inngår som leveranse i anskaffelsen.

5.1.2 Place of performance

Postal address

ODDA

5.1.3 Estimated duration

Start date

17.12.2018

End date

31.12.2099

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandørens registrering, autorisasjon mv. Krav Dokumentasjonskrav Leverandøren skal være registrert i et foretaks-register, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Firmaattest

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysnings-virksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. -Leverandørens skattemessige forhold Krav Dokumentasjonskrav Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. • Skatteattest ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Det er kun oppdrag som omfatter installasjon av produkter fra leverandøren Schneider (jf. pkt 1.3) som vil bli betraktet som relevante oppdrag. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. -Redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke i løpet av siste 3 år med fremstilling av andel relevante sertifiseringer og fordeling på ulike kompetansenivå/stillingsnivå. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres. -Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem/- styringssystem eller kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer eller tilsvarende dokumentasjon. Leverandøren skal ha nødvendig sertifisering og autorisasjon. Leverandøren/installatørene skal inneha de sertifiseringer som gjelder for montering av sikkerhetssystemer samt FG-sertifisering. -Leverandøren skal ha Ekomnett-autorisasjon. https://www.nkom.no/teknisk/ekomnett/installasjon- og-autorisasjon/autorisasjon -Leverandøren skal dokumentere tilfredsstillende og gyldig sertifisering og autorisasjon. -Leverandøren skal være godkjent forhandler/installatør av aktuelle produkter. Leverandøren må kunne dokumentere gyldig partneravtale/leverandøravtale med Schneider Electric.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221309&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

02.11.2018 10:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

91 DAY

Information about public opening

Date/time

02.11.2018 10:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Odda kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Odda kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Odda kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Odda kommune

Registration number

964 967 814

Postal address

Opheimsgt. 31

Town

Odda

Postcode

5750

Country

Norge

Contact point

Linda Øyre

Email

linda.j.oyre@odda.kommune.no

Telephone

+47 53644182

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Odda kommune

Postal address

Opheimsgata 31

Town

ODDA

Postcode

5750

Country

Norge

Email

postmottak.e-post@odda.kommune.no

Telephone

+47 53654000

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-396471 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.10.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.10.2018

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter