Utvikling av innovative løsninger for helhetlige virtuelle, digitale helsetjenester for ved Sykehuset Østfold HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Dette er en kunngjøring av anskaffelse av innovasjonspartnerskap-prosjektet «Nyskapende pasientforløp» - utvikling av innovative løsninger for helhetlige virtuelle, digitale helsetjenester for kreftpasienter til Sykehuset Østfold HF
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Utvikling av innovative løsninger for helhetlige virtuelle, digitale helsetjenester for ved Sykehuset Østfold HF
Description
Dette er en kunngjøring av anskaffelse av innovasjonspartnerskap-prosjektet «Nyskapende pasientforløp» - utvikling av innovative løsninger for helhetlige virtuelle, digitale helsetjenester for kreftpasienter til Sykehuset Østfold HF
Procedure identifier
2018-355504
Internal identifier
2018/810
Type of procedure
Innovation partnership
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
5 840 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Utvikling av innovative løsninger for helhetlige virtuelle, digitale helsetjenester for ved Sykehuset Østfold HF
Description
Anskaffelsen har til formål å utvikle, teste og ta i bruk nye digitale løsninger og virtuelle helsetjenester for pasient og helsetjeneste i et kreftforløp. Løsningene/tjenestene skal bidra til at helsetjenesten kan tilby trygg oppfølging når pasienten er hjemme og at pasientene i større grad skal settes i stand til å medvirke og delta aktivt i behandling og mestring av eget liv. Sykehuset Østfold har inntil 7,3 mill. kroner til å utvikle og teste digitale/virituelle løsninger og tjenester for pasient og helsepersonell. I dette innovasjonspartnerskapet er behovet en helhetlig løsning for alle (også fremtidige) virtuelle helsetjenester ved foretaket, med fokus på avstandsoppfølging/hjemmemonitorering av kreftpasienter og grensesnitt for helsepersonell som har ansvar for denne pasientgruppen. Ambisjonen for partnerskapet er dermed at løsningen(e) på sikt skal kunne breddes ut til flere pasient-/sykdomsgrupper, og for flere digitale tjenester, samt at den skal være gjenbrukbar i helsetjenesten både nasjonalt og internasjonalt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Additional classification
Laboratorie-, optisk- og presisjonsutstyr (bortsett fra briller)
Additional classification
Måleinstrumenter
Additional classification
Instrumenter til kontroll av fysiske egenskaper
Additional classification
Apparatur til kontroll og prøving
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Programmering i forbindelse med programvarepakker
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på kjøp av utviklet løsning etter endt innovasjonspartnerskap.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
24.04.2019
End date
23.10.2020
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
5 840 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/93219548.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English, norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.11.2018 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Cecilie Vitting
post@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Town
Vadsø
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-355504 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
17.10.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
17.10.2018
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2018-355504
- Kunngjøringsdato
- 17.10.2018
- Estimert verdi
- 5 840 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter