Anskaffelse av glassmestertjenester til Oslo kommune
Versjonshistorikk
Informasjonen på denne siden kan være utdatert
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Samkjøpsavtalen omfatter alle typer glassmestertjenester for Oslo kommunes virksomheter, akutte og planlagte. Formålet med samkjøpsavtalen er å gi virksomhetene mulighet for å kjøpe glassmestertjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen skal omfatte både materiell, arbeid og transport, samt nødvendige tilleggstjenester for å kunne utføre oppdraget. Arbeidet vil kunne skje i samarbeid med øvrige håndverksgrupper. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med én leverandør for tjenesteområdet.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av glassmestertjenester til Oslo kommune
Description
Samkjøpsavtalen omfatter alle typer glassmestertjenester for Oslo kommunes virksomheter, akutte og planlagte. Formålet med samkjøpsavtalen er å gi virksomhetene mulighet for å kjøpe glassmestertjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen skal omfatte både materiell, arbeid og transport, samt nødvendige tilleggstjenester for å kunne utføre oppdraget. Arbeidet vil kunne skje i samarbeid med øvrige håndverksgrupper. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med én leverandør for tjenesteområdet.
Procedure identifier
2017-540152
Internal identifier
201700132
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Glassarbeide
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
24 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av glassmestertjenester til Oslo kommune
Description
Samkjøpsavtalen omfatter alle typer glassmestertjenester for Oslo kommunes virksomheter, akutte og planlagte. Formålet med samkjøpsavtalen er å gi virksomhetene mulighet for å kjøpe glassmestertjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen skal omfatte både materiell, arbeid og transport, samt nødvendige tilleggstjenester for å kunne utføre oppdraget. Arbeidet vil kunne skje i samarbeid med øvrige håndverksgrupper. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med én leverandør for tjenesteområdet.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Glassarbeide
Additional classification
Glass
Additional classification
Sikkerhetsglass
Additional classification
Vinduer/enheter med dobbeltglass
Additional classification
Maler- og glassarbeide
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
For avtalen gjelder en opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen for ytterligere inntil 1 + 1 år.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
For avtalen gjelder en opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen for ytterligere inntil 1 + 1 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
24 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Se forøvrig konkurransegrunnlaget for fullstendig oversikt over kvalifikasjonskriteriene.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=192130&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
16.10.2017 10:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
16.10.2017 10:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Registration number
971 183 675
Postal address
Strømsveien 102
Town
Oslo
Postcode
0663
Country
Norge
Contact point
Camilla Gundhus
camilla.gundhus@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 02180
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Postal address
Postboks 6538
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-540152 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
13.09.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
13.09.2017
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
- Referanse
- 2017-540152
- Kunngjøringsdato
- 13.09.2017
- Estimert verdi
- 24 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter