Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Bygge- og anleggsarbeid

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Kirkelig fellesråd i Oslo
976987608
Akersbakken 32
0172  Oslo
NO
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: http://www.oslo.kirken.no
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/1304
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/121508
Ytterligere informasjon kan fås her:
Nekom AS
880250132
Postboks 4, Teie
3106  Nøtterøy
NO
Kontaktperson: Otto H. Berg
Telefon: +47 33383350
E-post: otto.berg@nekom.no
Faks: +47 33383351
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:
Nekom AS
880250132
Postboks 4, Teie
3106  Nøtterøy
NO
Kontaktperson: Otto H. Berg
Telefon: +47 33383350
E-post: otto.berg@nekom.no
Faks: +47 33383351
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Annet: Kirkelig fellesråd
I.3)

Hovedaktivitet

  • Fritid, kultur og religion
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Frogner kirke - Orgelrehabilitering med tilleggselementer

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Bygge- og anleggsarbeid
    Totalentreprise
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Oslo

    NUTS-kode
    NORGE
    Fylke:  Oslo
    Kommune:  Oslo
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Kontrakt
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Nåværende orgel inneholder 53 stemmer, hvorav 35 stemmer, samt lader og belger er fra et orgel som den norske orgelbygger August Nilsen bygget til Oslo domkirke i 1880-årene. Størst mulig grad av pipematerialet, samt orgeldeler fra dette orgelet skal inngå i det nye orgelet og legge premisser for en klanglig/estetisk helhet. Nåværende verkoppstilling ønskes i hovedsak videreført, men orgelet skal ha nytt frittstående spillebord med elektrisk traktur og registratur med setzerkombinasjoner. Orgelhus/fasade er av svak håndverksmessig og materiell kvalitet. Som opsjon ønskes derfor forslag på nytt orgelhus/fasade tilpasset kirkens interiør.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    45212361   Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Kirke
    Tilleggsvokabular
    37311300   Orgler
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Rehabilitering av kirkeorgel med tilleggselementer.

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 7000000  og 9000000  NOK
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Ja
    Beskriv disse opsjonene:

    Orgelhus/fasade er av svak håndverksmessig og materiell kvalitet. Som opsjon ønskes derfor forslag og pristilbud på nytt orgelhus/fasade tilpasset kirkens interiør.

    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Nei
    II.3)

    Kontraktens varighet

    Varighet i måned(er): 024 

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.1)

    Sikkerhetsstillelse og garantier som kreves:

    Bankgaranti

    III.1.2)

    De viktigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser

    Fast pris.

    Betalingsbetingelser:

    30 % ved kontraktsinngåelse.

    20 % ved oppstart av arbeidet på verkstedet.

    40 % når orglet er levert til kirken

    Restbeløpet når orglet er intonert og godkjent av domorganisten i Oslo.

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Ja
    beskriv disse særlige vilkårene: 

    Kontraktsvilkår er NS 3431 med Oslo kommunes endringer og tilføyelser til denne standarden. Leverandører og deres underleverandører plikter å ha lønns- og arbeidsvilkår som ikke er dårligere enn det som følger av gjeldende landsomfattende tariffavtale, eller det som ellers er normalt for vedkommende sted og yrke, se

    konkurransegrunnlagets kontraktsmal.

    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    III.2.2)

    Økonomisk og finansiell kapasitet

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Leverandøren skal ha god økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Se konkurransegrunnlaget.

    Eventuelle minste standardnivåer:
    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne, herunder

    tilfredsstillende kapasitet til å gjennomføre oppdraget.

    Meget god faglig kompetanse hos leverandøren generelt og hos de personer som skal være ansvarlig for utførelsen av kontraktsarbeidene.

    Det kreves at leverandøren som firma har god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende arbeider, herunder arbeid med restaurering av kirkeorgler innenfor det aktuelle stilområdet.

    Det kreves at leverandøren har et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem.

    Se konkurransegrunnlaget.

    III.3)

    Særskilte betingelser i forbindelse med tjenestekontrakter

    III.3.1)

    Opplysninger om en bestemt profesjon

    Er utførelsen av tjenesten forbeholdt en bestemt profesjon: Nei
    III.3.2)

    Personer som er ansvarlige for utførelsen av tjenesteytelsen

    Vil juridiske personer måtte oppgi navnene og de faglige kvalifikasjonene for de personer som er ansvarlige for utførelsen av de aktuelle ytelser: Ja

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Konkurranse med forhandling
    Er tilbyderne i forhandlet prosedyre allerede blitt utvalgt:  Nei
    IV.1.2)

    Begrensning av antall leverandører som vil bli invitert til å delta

    List opp kriteriene som vil bli benyttet for å begrense antall tilbydere: 

    Dette er en anskaffelse som følger forskrift om offentlige anskaffelser kap. II og utvelgelse skjer etter foa. § 11-8.

    IV.1.3)

    Reduksjon av antall tilbud under konkurranse med forhandlinger eller ved konkurransepreget dialog

    Vil det bli benyttet en faseoppdelt prosedyre for å gradvis redusere antall løsninger som skal drøftes eller tilbud det skal forhandles om:  Ja
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    2014 FK-orgel

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    15.12.2014 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Dansk, Engelsk, Svensk
    Annet: 

    Norsk

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.3)

    Tilleggsinformasjon:

    Anskaffelsen følger prosedyren konkurranse med forhandling i ett trinn. Det betyr av kvalifikasjonsvurdering skjer samtidig med tilbudsvurdering. All dokumentasjon som etterlyst skal leveres sammen med tilbudet på entreprisen. Dato oppgitt i pkt.IV.3.4. er siste frist for leverandørene til å levere tilbud. Det understrekes at dette er en TED kunngjøring av en anskaffelse som følger forskriftens del II i og med at kontraktsverdien er under eøs-terskelverdiene. Dette er gjort for å nå et bredere marked. Konkurransegrunnlaget er gjort nedlastbart i doffin. Tilbud og all etterspurt dokumentasjon skal leveres for mottak i lukket og merket forsendelse innen fristen til Kirkelig fellesråd i Oslo. Frist: 15.12.2014, kl. 12:00. Deltakelse i konkurransen skjer for deltakernes egen kostnad.

    VI.4)

    Prosedyre for klagebehandling

    VI.4.1)

    Kontaktpunkt til instans som er ansvarlig for den formelle klagebehandlingen

    Kirkelig fellesråd i Oslo
    Akersbakken 32
    0172  Oslo
    NO
     

    Tvisteløsningsorgan

    VI.4.2)

    Innsendelse av klager

    Informasjon vedrørende tidsfrist(er) for innsendelse av klage:
    VI.4.3)

    Kontaktpunkt for å innhente informasjon om klagebehandling og prosess for innsendelse av klager

    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    25.09.2014

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system